راه اندازی دو خدمت نوین شرکت پست در مسیر هوشمندسازی

راه اندازی دو خدمت نوین شرکت پست در مسیر هوشمندسازی
مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: در مسیر هوشمندسازی پست و به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و حرکت به سمت خلق خدمات با ارزش‌افزوده، دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجه‌های سیار قبول مرسولات پستی راه‌اندازی شد.

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمود لیائی در ویراستی خود آورده است:

در مسیر هوشمندسازی پست دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجه‌های سیار قبول مرسولات پستی با استفاده از توان متخصصان داخلی و همکاری بخش‌خصوصی راه‌اندازی شد.

این اقدام به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و حرکت به سمت خلق خدمات با ارزش‌افزوده صورت گرفته است.

[node:title]

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/291612/راه-اندازی-دو-خدمت-نوین-شرکت-پست-در-مسیر-هوشمندسازی