کد مطلب: 

291197

امکان حضور کسب‌و‌کارهای دیجیتال در بازارهای منطقه و جهانی با راه‌اندازی مرکز قطب داده شهید میری مشهد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با راه‌اندازی مرکز قطب داده شهید میری در مشهد و ارائه انواع خدمات ازجمله فضا، پاور و توزیع محتوا، امکان حضور کسب‌و‌کارهای دیجیتال کشور در بازارهای منطقه و جهانی فراهم خواهد شد.
امکان حضور کسب‌و‌کارهای دیجیتال در بازارهای منطقه و جهانی با راه‌اندازی مرکز قطب داده شهید میری مشهد

به گزارش سیتنا، نشست مشترک مهندس جعفرپور معاون وزیر ارتباطات با فعالین حوزه ICT در محل اتاق بازرگانی مشهد در کمیسیون فوق العاده با حضور فعالان حوزه ICT و شرکت های دانش بنیان استان در مشهد برگزار شد.

در این نشست که دکتر انصاری معاون راهبردی وزارت و مهندس قنبرپور رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام حضور داشتند مهندس جعفرپور گزارشی از روند پیشرفت مرکز قطب داده شهید میری در مشهد ارائه کرد.

وی افزود: با راه اندازی این مراکز و ارایه انواع خدمات ازجمله فضا، پاور و توزیع محتوا امکان حضور کسب و کارهای دیجیتال کشور در بازارهای منطقه و جهانی فراهم خواهد شد.

جعفرپور در این نشست با تاکید بر جایگاه شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه زیرساخت های ارتباطی، مطالبی را در ارتباط با نقش این شرکت در تامین زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات و برقراری سرویس های ارتباطی کشور بیان کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-17 10:58

افزودن دیدگاه جدید