کد مطلب: 

290495

معرفی قاسم جلیلی نژاد به عنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات از تلاش‌ها و زحمات چهار ساله محمد فرزاد، مدیرکل سابق تقدیر و تشکر کرده و قاسم جلیلی نژاد را با حفظ سمت به‌ عنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی معرفی کرد.
معرفی قاسم جلیلی نژاد به عنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی

به گزارش سیتنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات، مدیران کل پست استان و تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر، مدیران استانی شرکت های ارتباطات زیرساخت و مخابرات، رئیس پژوهشکده رانشگرهای فضایی، مدیریت امور شعب پست بانک استان و مدیران استانی اپراتورهای ارتباطی برگزار شد.

در این مراسم، محمد نوروزی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات از تلاش‌ها و زحمات چهار ساله محمد فرزاد، مدیرکل سابق تقدیر و تشکر کرده و قاسم جلیلی نژاد را به‌عنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی معرفی کرد.

وی با ابراز امیدواری برای تدام راهی که تا کنون پیموده شده بر پیشبرد پروژه های مهم وزارت ارتباطات در استان به ویژه طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها و توسعه ارتباطات روستائی در دوره جدید تاکید کرد.

نوروزی با اشاره به متن حکم انتصاب سرپرست جدید، لزوم تعامل و هماهنگی با مجموعه استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی و سایر مجموعه های مرتبط با وزارت ارتباطات را به منظور تحقق پروژه‌های ملی و استانی و ایفای نقش نماینده ارشد وزیر در استان را خاطرنشان کرد.

در ادامه جلیلی نژاد با اشاره به پتانسیل های استان آذربایجان شرقی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: با استفاده از تمام ظرفیت استان در راستای توسعه این حوزه تلاش می شود تا پایان سال حدکثر میزان پیشرفت در پروژه های دارای اولویت حاصل شود.

در این جلسه گزارشی از وضعیت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و نتایج اقدامات و دستاوردهای شاخص ارائه گردید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-30 10:39

افزودن دیدگاه جدید