کد مطلب: 

290142

شیائومی هم به عرصه ارتباط ماهواره‌ای پیوست

شیائومی موفق شده برای گوشی تاشوی جدیدی که قرار است در سال جاری از آن رونمایی کند، تأییدیه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین را برای راه‌اندازی ارتباط ماهواره‌ای روی این دستگاه اخذ کند‌‌.
شیائومی هم به عرصه ارتباط ماهواره‌ای پیوست

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، از چند ماه قبل شایعاتی در فضای مجازی دست‌به‌دست شد مبنی بر اینکه کمپانی چینی شیائومی، قرار است همراه با گوشی میکس فولد ۴ از پرچمداری دیگر به نام میکس فیلیپ که طراحی آن مشابه با گلکسی زد فیلیپ سامسونگ است در سال جاری رونمایی کند.

اما در روزهای اخیر انتشار تأییدیه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین برای راه‌اندازی ارتباط ماهواره‌ای روی این گوشی، نشان داد که نه‌تنها این خبر شایعه نبوده بلکه شرکت شیائومی پرقدرت در مسیر تکمیل این گوشی و رونمایی همزمان از آن با گوشی میکس فولد ۴ گام برمی‌دارد.

تاکنون به جز تصویری که نشان می‌دهد مشخصات ظاهری میکس فیلیپ شیائومی بسیار شبیه به گلکسی زد فیلیپ سامسونگ است، اطلاعات دیگری از این پرچمدار در دسترس نیست و در تأییدیه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین هم تنها به راه‌اندازی ارتباط ماهواره‌ای در این گوشی اشاره شده است.

اما شایعات حاکی از آن است که شیائومی قصد دارد همزمان با میکس فولد ۴ از این گوشی تاشوی خاص نیز رونمایی کند.

برخی منابع عنوان کردند که این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره برده و دوربین اصلی سه‌گانه مشابه اوپو فایند N3 فلیپ با زوم اپتیکال ۳ برابری روی آن نصب می‌شود.

البته هنوز مشخص نیست که این دستگاه که بدنه باریکی هم دارد، تنها در بازار چین عرضه خواهد شد یا آن را برای عرضه در بازار جهانی آماده می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2024-01-20 15:05

افزودن دیدگاه جدید