کد مطلب: 

290089

از تیم سئو چه خدماتی را بخواهیم برای سایت انجام بده؟

به بهینه سازی وب سایت که عملکرد وب سایت را بالا می برد سئو گفته می شود. امروز به موضوعات خدمات یک تیم سئو می پردازیم.
از تیم سئو چه خدماتی را بخواهیم برای سایت انجام بده؟

گزارش آگهی/ در اینترنت برای رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل بایستی روی وب سایت سئو بهینه سازی شود. امروزه بیشتر افراد برای دستیابی به درخواستهای مورد نظر از مرورگرها استفاده می کنند, آنها بعد از یک جستجو در گوگل به وب سایت هایی برخورد می کنند که در رتبه های برتر قرار دارند اما چگونه این وب سایتها به این رتبه ها دست پیدا کرده اند؟ 

سئو چیست؟

به بهینه سازی وب سایت که عملکرد وب سایت را بالا می برد سئو گفته می شود.سئو یعنی اجرای فرایند های مشخص و به هم پیوسته تکراری ،بدون نظم اما هدفمند که صفحات هدف ما را با کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل می آورد. خدمات سئو به ۵ دسته اصلی تقسیم می شود که این ۵ دسته عبارتند از:

1-خدمات تکنیکال سئو
2-خدمات بازاریابی محتوا
3-خدمات لینک سازی
4-خدمات لوکال سئو
5-خدمات آنالیز و مشاوره

در ادامه به بررسی هر کدام از این قسمت ها می پردازیم.

1-خدمات تکنیکال سئو

اولین بخش از خدمات سئو( بهینه سازی سایت)، خدمات سئو تکنیکال می باشد. خدماتی که در این بخش به مشتری ارائه می شود بایستی از لحاظ فنی، در سایت رعایت شود و کلیه بخش های مذکور نیز به صورت سرویس در پروپوزال تعریف گردد و مدت زمان اجرای هر کدام با ذکر قیمت پیشنهادی آن برای مشتری ارائه گردد. بدیهی است کاربر هم برای همه این سرویس ها مدت زمان و انرژی لازم را صرف خواهد کرد. خدمات سئو در اصفهان را می توان به بخش های کلی زیر تقسیم نمود:

بهینه سازی سرعت سایت:

از مهم ترین بخش های تکنیکال سئو، سرعت بارگذاری صفحات (Optimize) آن سایت می باشد. این بخش باید به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های خدمات سئو تکنیکال، در پروپوزال به مشتری ارائه گردد.

بهینه سازی کدها و تگ های HTML:

یکی دیگر از بخش های خدمات سئو، استفاده از ساختار کدهای سایت و تگ های HTML می باشد. اگر اصول اولیه کدهای سایت و همچنین ساختار سایت رعایت نشود، عملا سایر فعالیت های سئو به سبب مشکل ساختاری در کدینگ نتیجه ای نخواهد داد.
در این بخش ها عنوان ها و توضیحات صفحات، چیدمان صفحات و منوهای سایت و نحوه دسترسی آنها به هم مرتبط می باشند و لازم است همگی بهینه شوند. بنابراین باید کلیه این موارد به عنوان یک سرویس به مشتری ارائه شده و در پروپوزال تعریف گردند.

بررسی سلامت کلی سایت: 

برای مدیریت این بخش کاربر مدت زمانی را برای اجرا صرف می کند. بنابراین هزینه ی آنها در پروپوزال اولیه، لحاظ و به مشتری ارائه گردد.

نشانه گذاری استاندارد:

از دیگر موارد مهم ، پیاده سازی و رعایت ساختار اطلاعات در داخل کدهای سایت می باشد.لذا باید در پروپوزال دیده شده و رعایت گردد.

از تیم سئو چه خدماتی را بخواهیم برای سایت انجام بده؟

طراحی و کدنویسی نسخه: 

اگر برای سایت، نیاز شد، از نسخه AMP استفاده شود، این سرویس نیز باید به صورت جدا به مشتری ارائه شود.

بهینه سازی یا پیاده سازی نسخه موبایل سایت:

از مهم ترین بخش های بهینه سازی یک سایت، بهینه سازی نسخه موبایل آن می باشد، و اگر نسخه موبایل برای سایت بهینه سازی نشده باشد، باید هزینه های آن در پروپوزال قید شود.

2-خدمات بازاریابی محتوا

از دیگر بخش های پر اهمیت خدمات سئو، خدمات بازاریابی محتوا می باشد. این بخش نیز به چندین بخش مهم تقسیم می شود.

شناسایی و آنالیز کلمات کلیدی: 

این بخش، از ارزشمندترین سرویس های ارائه شده در یک پروژه سئو می باشد. در این بخش کلمات کلیدی و ارزشمند حوزه ی کار مشتری شناسایی و استخراج شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تدوین ساختار محتوایی سایت و صفحات هدف:

ساختار محتوایی صفحات سایت از بخش های مهم خدمات سئو می باشد که باید به صورت مجزا، در یک پروژه سئو ارائه گردد و اینکه هر صفحه ای در کجا و با چه کلمات کلیدی بهینه گردد خود از موارد برنامه ریزی و طراحی سایت به شمار می رود. 

برنامه زمانی و استانداردهای تهیه محتوا:

در صورتی که مشتری از تیم تولید محتوا برخوردار باشد، باید تولید محتوا و برنامه زمانبندی آن، از طرف شما به مشتری ارائه گردد و مشتری متعهد شود که محتوای تولید شده را در زمان مشخص و تعیین شده به دست شما برساند. آنگاه محتوا ها، پس از بررسی و بازبینی، مجددا به تیم مشتری تحویل داده شود تا در سایت استفاده گردد.

تهیه محتوای مستمر متناسب با استانداردهای سئو:

اگر تولید محتوا، قرار است که توسط تیم سئو انجام شود، در این صورت،باید این بخش به عنوان یک سرویس مستقل در لیست خدمات سئو ذکر گردد و نرخ تولید محتوا و تولید کلمات کلیدی و حجم آن، با ذکر قیمت های پیشنهادی در پروپوزال ارائه شود.

از تیم سئو چه خدماتی را بخواهیم برای سایت انجام بده؟

3-لینک سازی داخلی سایت سئو

در این بخش به بهینه سازی پروژه و معماری و ساختار اصلی بخش های مختلف سایت خواهیم پرداخت . به این معنا که منوی اصلی سایت دارای چه فرمت و ساختاری باشد و کلمات هدف آن چگونه به کار رود و همچنین ساختار sidebar و چگونگی رفع مشکلات آن و بهینه سازی ساختار فوتر سایت، باید لحاظ گردد. تمام موارد بالا باید در قالب یک پکیج به مشتری ارائه شود و در پروپوزال قید شود. جهت لینک سازی سئو باید بخش های مختلف مورد بررسی قرار گیرد. 

  • بررسی وضعیت فعلی سایت و آنالیز رقبا 
  • تدوین برنامه و استراتژی لینک سازی دستی
  • تدوین برنامه خرید رپورتاژ آگهی بر اساس بودجه و نیاز
  • تدوین خرید بک لینک بر اساس بودجه و نیاز
  • حذف لینک های مخرب و رهایی از جریمه گوگل

همه این سرویس ها به طور کاملا مجزا به مشتریان ارائه می شود و هر کدام بر اساس نیاز مشتری با زمانبندی مشخصی که برای تولید آنها صرف می شود باید طی پروپوزالی به مشتری ارائه گردند.

4-خدمات لوکال سئو

از خدمات دیگر سئو، خدمات لوکال سئو می باشد. که این بخش از سایر بخش ها ساده تر می باشد و نتایج آن به صورت ملموس توسط مشتری حس می شود و تقسیم بندی زیر در مورد آن به کار می رود.

  • ثبت موقعیت در نقشه گوگل
  • مدیریت نظرات، تصاویر، امتیازات و پرسش های کاربران
  • هدف گذاری عبارات محلی در صفحات سایت

5-خدمات آنالیز و مشاوره سئو

در فرآیند مشاوره، شما به طور مستقیم هیچ فعالیتی بر روی سایت انجام نمی شود و در استراتژی و نحوه اجرای خدمات سئو، مشاوره و آموزش اولیه ارائه می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-01-18 15:34

افزودن دیدگاه جدید