کد مطلب: 

289646

حرکت کاروان «راهیان پیشرفت» صندوق نوآوری و شکوفایی از ایستگاه کنسرسیوم‌ دیالیز ایران

نخستین برنامه بازدیدهای«راهیان پیشرفت» صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور مدیران و سردبیران خبرگزاری‌ها و شماری از مطبوعات کشور و با بازدید از کنسرسیوم دیالیز ایران برگزار شد.
حرکت کاروان «راهیان پیشرفت» صندوق نوآوری و شکوفایی از ایستگاه کنسرسیوم‌ دیالیز ایران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در گام نخست برگزاری اردوهای «راهیان پیشرفت» در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت« جهاد تبیین » و تأکید ریاست محترم جمهور بر امیدآفرینی هر چه بیشتر در جامعه با معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان ،مدیران و سردبیران خبرگزاری ها و شماری از مطبوعات کشور از مجموعه شرکت های دانش بنیان کنسرسیوم دیالیز ایران بازدید کردند.

کنسرسیوم دیالیز ایران با 10 عضو، ۸۰ درصد نیازهای دیالیز کشور را تامین می‌کند.

دکتر فرشاد فتوت معاون ارتباطات و بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری هدف از برگزاری بازدیدهای «راهیان پیشرفت » از مجموعه های توانمند دانش بنیان کشور را آشنایی نزدیک اقشار مختلف و تاثیرگذار از جمله دانش آموزان، دانشجویان ، هنرمندان ، اصحاب رسانه ، مدیران ، اساتید دانشگاه و …. با دستاوردهای بزرگ نخبگان زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و انتقال امید و باور به جامعه عنوان کرد.

وی افزود: همانگونه که برگزاری اردوهای «راهیان نور» نقش بسزایی در انتقال و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به نسل هایی که دوران جنگ تحمیلی را درک نکرده اند داشته ، اکنون هم در جبهه «جهاد تبیین»، روایت دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف علم و دانش و فناوری ، موتور محرکی برای مقابله با یاس‌آفرینی‌های دشمن خواهد داشت.

به‌گفته معاون ارتباطات و بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تحقق این امر مهم و از آنجا که صندوق نوآوری نقش بزرگی در شکل گیری و رشد زیست بوم فناوری کشور داشته است ، برنامه بازدید از شرکت های مطرح و نام آور دانش بنیان با تشکیل قرارگاه «راهیان پیشرفت» در دستور کار این صندوق قرار گرفته است تا جامعه دانش آموزی، دانشجویی ، اساتید دانشگاه، مدیران ، کارشناسان ،نمایندگان مجلس، هنرمندان، اصحاب رسانه و سایر اقشار جامعه، از نزدیک با توانمندی‌های جوانان نخبه کشور آشنا شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-01-06 16:58

افزودن دیدگاه جدید