کد مطلب: 

289197

استقبال مدیران ICT استان‌های کشور از غرفه مبین‌نت در تلکام

در طول نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌های مازندران، کردستان، خراسان رضوی، اردبیل و البرز از غرفه مبین‌نت بازدید کرده و از تحولات پروژه فیبرنوری همچنین سرویس‌های کاربردی مبین‌نت در زمینه شهر هوشمند، مطلع شدند.
استقبال مدیران ICT استان‌های کشور از غرفه مبین‌نت در تلکام

به گزارش سیتنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، در راستای تعهد مبین‌نت نسبت به ایجاد ۳ میلیون پورت فیبرنوری در کشور به عنوان یکی از اپراتور‌های دارای مجوز UNSP، اسماعیل اعزی مدیر کل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، آرام حیدری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، شهریار سرداری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ اردبیل، مهدی یوسف زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز و علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی در روز سوم نمایشگاه تلکام، از غرفه مبین‌نت بازدید کرده و از وضعیت اقدامات مبین‌نت جویا شدند. همچنین در همین راستا با محصولات اینترنت اشیا مبین‌نت در زمینه شهر هوشمند نیز آشنا شدند.

شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان دومین اپراتور فیبرنوری از لحاظ تعهد ایجاد پورت فیبرنوری در کشور، در کنار گسترش زیرساخت‌های کشور همواره به طور موازی، درصدد ایجاد و ارائه سرویس‌هایی نوآور است که بتواند استفاده زیرساخت فیبرنوری را ارتقا داده و توجیه پذیرتر کند. از این رو مبین‌نت با ارائه سرویس‌های جامع ابری و سرویس‌های اینترنت اشیا مورد نیاز برای ایجاد شهرهای هوشمند در کشور به دنبال ایجاد شهر‌های مدرن و مجهر به فناوری‌های روز دنیا با دانش بومی می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۲ تا ۵ دی ماه در سالن ۸و ۹ محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران به بازدید محصولات و بررسی نسخه دمو سرویس‌های جدید مبین‌نت بپردازند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-25 23:06

افزودن دیدگاه جدید