کد مطلب: 

288862

با سپری شدن سه روز از قطع کامل ارتباطات در غزه؛ بخشی از ارتباطات بازسازی و برقرار شد

با گذشت سومین روز از قطع کامل اینترنت و خطوط ارتباطی در نوار غزه که طولانی‌ترین دوره قطع ارتباطات از آغاز تهاجم نظامی دوره اخیر ارتش رژیم اشغالگر (هفتم اکتبر) به شمار می‌آید، ساعاتی پیش شرکت‌های پالتل و جوال که بیشتر خدمات ارتباطی در غزه را تامین می‌کنند، اعلام کردند که موفق به بازسازی بخشی از ارتباطات شده اند.
پس از سه روز قطع کامل ارتباطات در غزه؛ بخشی از ارتباطات در غزه برقرار شد

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، دو شرکت اصلی ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی و مخابراتی در غزه اعلام کردند که بعد از چند روز قطعی اینترنت، دوباره قادر به ارائه بخشی از خدمات هستند.
 
شرکت‌های «پالتل» و «جوال» که بیشتر خدمات تلفن و اینترنت باریکه غزه را تامین می‌کنند، اعلام کرده‌اند که قطعی ارتباطشان با پایگاه مرکزی به تدریج بازسازی شده است.
 
تقریبا از سه روز پیش خدمات اینترنتی و مخابراتی در غزه متوقف شده بود.
 
ارسال تصاویر و گزارش جنایت‌های رژیم صهیونیستی به یکی از چالش‌های جدی این رژیم تبدیل شده است و این رژیم برای سنگ اندازی در این مسیر، سه روز قبل و برای چندمین بار پس از هجوم نظامی ماه‌های اخیر به نوار غزه، اینترنت و خطوط ارتباطی این باریکه را قطع کرد که طولانی‌ترین دوره قطع ارتباطات پس از هفتم اکتبر به شمار می‌آید.

رژیم صهیونیستی از ابتدای تجاوز به غزه، ده‌ها خبرنگار و تصویربردار را کُشته است. تاکنون ۹۰ خبرنگار و تصویربردار شبکه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

پایان پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-17 22:56

افزودن دیدگاه جدید