کد مطلب: 

287197

پیش‌گویی عجیب یک مجله قدیمی فناوری در مورد تلفن‌های هوشمند

پیش‌بینی عجیب یک مجله فناوری در سال 1956 پیرامون تلفن هوشمند مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. ایده اولیه مجله این بود که گوشی به عنوان گردنبند استفاده شود، به همین دلیل است که شکل کرونومتر و گردنبندی دارد.
پیش‌گویی عجیب یک مجله قدیمی فناوری در مورد تلفن‌های هوشمند

به گزارش سیتنا، توسعه فناوری و پیشرفت سریع نوآوری‌ها در دهه ۱۹۵۰، این دوره را به پررونق‌ترین دوره‌ها برای خیال پردازی و پیشگویی درباره آینده جهان تبدیل کرد.

در آن دوران یک مجله بسیار معروف بین اهل فناوری بود که اولین شماره آن در سال ۱۹۲۸ و آخرین شماره آن در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. از این مجله مصور، بسیاری از نویسندگان و تهیه کنندگان فیلم‌های علمی تخیلی الهام می‌گرفتند.

بسیاری از ایده‌ها و تصاویری که ممکن است در فیلم‌هایی مانند «بازگشت به آینده» دیده‌اید، از ایده‌ها و تصاویری ساخته شده توسط مهندسان معاصر که در این مجله منتشر شد.

این مهندسان به سادگی از زمان خود جلوتر بودند و ایده‌ها و مفاهیمی را که ممکن است در آینده رخ دهند در مقالات و تصاویر مختلف معرفی می‌کردند.

آنها انواع مختلفی از طرح‌های خودروهای آینده که تنها با برق کار می‌کنند یا تلویزیون‌های صفحه تخت را ارائه می‌دادند.

آنچه بسیار جالب است این است که برخی از این مفاهیم بسیار نزدیک به فناوری هایی است که امروزه در اختیار داریم، یکی از آنها تلفن هوشمندی است که در شماره ای از سال ۱۹۵۶ ارائه شده است.

ایده اولیه این بود که گوشی به عنوان گردنبند استفاده شود، به همین دلیل است که شکل کرونومتر و گردنبندی دارد.

این پیش‌بینی ترسناک است که چقدر دقیق بوده، زیرا در آن زمان تلفن‌های همراه و تبلت‌ها واقعیت نداشتند ولی امروزه تلفن‌های هوشمند با امکانات بی‌شماری وجود دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-11-08 17:36

افزودن دیدگاه جدید