کد مطلب: 

284185

رزرو آنلاین سرویس مدرسه؛ قابلیت جدید شرکت تپسی

سرویس مدرسه تپسی خدمتی جدید است که به والدین امکان می‌دهد در کمترین زمان و کاملا به صورت آنلاین، سرویس مدرسه فرزندانشان را رزرو کنند و برنامه‌ریزی با هوش مصنوعی این شرایط را برای تپسی فراهم کرده است تا هزینه سرویس را ۳۰ درصد کاهش دهد.
رزرو آنلاین سرویس مدرسه؛ قابلیت جدید شرکت تپسی

به گزارش سیتنا، شرکت تپسی در گزارشی، نوشت: با نزدیک شدن به مهرماه و شروع سال تحصیلی یکی از دغدغه‌های والدین پیدا کردن یک سرویس مدرسه خوب برای فرزندانشان است.

سرویس مدرسه تپسی چیست؟

سرویس مدرسه تپسی خدمتی جدید است که به والدین امکان می‌دهد در کمترین زمان و کاملا به صورت غیر حضوری، سرویس مدرسه فرزندانشان را رزرو کنند. در این سرویس برخلاف دیگر سرویس‌های تپسی، راننده ثابت است و در طول سال تحصیلی تغییر نمی‌کند.

چرا سرویس مدرسه تپسی؟

از مزایای سرویس مدرسه تپسی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

۳۰درصد ارزان‌تر از سرویس مدرسه سنتی

هزینه‌ای که افراد برای سرویس مدرسه تپسی می‌پردازند، ۳۰ درصد ارزان‌تر از سرویس سنتی مدرسه است. سیستم قیمت‌گذاری هوشمند، دسترسی به تعداد زیادی راننده مطمئن و مسیریابی و برنامه‌ریزی با هوش مصنوعی این شرایط را برای تپسی فراهم کرده تا هزینه سرویس را ۳۰ درصد کاهش دهد.

تضمین بازگشت هزینه روزهای تعطیل غیر تقویمی

یکی از مشکلات سرویس‌های سنتی عدم بازگشت هزینه سرویس در روزهای تعطیل غیر تقویمی مانند شرایط نامساعد جوی و آلودگی هوا و … است. تضمین بازگشت وجه در سرویس مدرسه تپسی این مشکل را برطرف می‌کند؛ به این معنا که در صورت تعطیلی مدارس، هزینه سرویس آن روز به والدین بازگردانده می‌شود.

رانندگان مطمئن و ثابت

در سرویس‌های دیگر تپسی، سفرهایتان را با یک راننده ثابت انجام نمی‌دهید اما سرویس مدرسه شرایط متفاوتی دارد. در این سرویس، یک راننده ثابت به تعدادی دانش‌آموز اختصاص داده می‌شود و تا پایان سال تحصیلی، همان راننده مسئول جابه‌جایی آن دانش‌آموزان خواهد بود.

از رانندگان با تجربه و خوش‌سابقه انتخاب می‌شوند که در طول فعالیتشان، گزارش منفی نداشته و دارای امتیاز بالا از مسافران تپسی هستند.

تمامی رانندگان منتخب، تست‌های مربوط به سرویس مدارس را انجام می‌دهند و تاییدیه سلامت دریافت می‌کنند. در نهایت، فهرست رانندگان برای مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود و پس از دریافت تاییدیه، رانندگان می‌توانند در سرویس مدرسه تپسی مشغول‌به‌کار شوند.

مشاهده آنلاین موقعیت مکانی سرویس

یکی از قابلیت‌های سرویس مدرسه تپسی که در سرویس‌های سنتی وجود ندارد، این است که والدین می‌توانند موقعیت مکانی دانش‌آموز را به‌صورت لحظه‌ای روی نقشه ببینند و متوجه شوند که فرزندشان در کجای مسیر است.

امکان برنامه‌ریزی منعطف

با سرویس‌های سنتی مدرسه فقط امکان برنامه‌ریزی رفت و برگشت بین خانه و مدرسه وجود دارد اما سرویس مدرسه تپسی به والدین امکان می‌دهد تا برای برگشت از مدرسه، مقصدی متفاوت از خانه را انتخاب کنند. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که دانش‌آموز جلوی در خانه سوار سرویس شود و به مدرسه برود اما مسیر بازگشت او از مدرسه به محل کار پدر یا مادر، خانه مادربزرگ یا اماکنی مشابه این موارد باشد.

نحوه ثبت نام سرویس مدرسه تپسی

ثبت نام در سرویس مدرسه تپسی کمتر از پنج دقیقه زمان می‌برد. در صفحه اصلی اپلیکیشن روی گزینه سرویس مدرسه بزنید یا وارد صفحه ثبت نام سرویس مدرسه تپسی شوید و روی دکمه ثبت نام بزنید.

۱- شماره موبایل خود را وارد کنید و روی دکمه دریافت کد بزنید.

۲- کد ارسالی را وارد کنید.

۳- مشخصات دانش‌آموز را وارد کنید و به مرحله بعد بروید.

آموزش

۴- مشخص کنید که سرویس را فقط برای رفت یا برگشت می‌خواهید یا نیاز به سرویس برای مسیر رفت و برگشت دارید.

۵- آدرس خانه یعنی محلی که صبح‌ها دانش‌آموز سوار سرویس می‌شود را مشخص کنید و با لمس دکمه ثبت موقعیت به مرحله بعد بروید.

آموزش

۶ و ۷- نام مدرسه مورد نظرتان را جستجو و زنگ شروع و پایان و نوع مدرسه را مشخص کنید.

آموزش

۸- اطلاعات سرویس را تایید کنید و در صورت نیاز به ویرایش، با زدن دکمه بازگشت به مراحل قبل برگردید.

۹- بازه هزینه سرویس را مشاهده کنید و در صورت موافقت روی دکمه تایید و پرداخت بزنید و با پرداخت ۹۰۰ هزار تومان، سرویس را رزرو کنید.

۱۰- پس از پرداخت، منتظر بمانید تا در روزهای آینده، هزینه نهایی سرویس به شما اعلام شود. پس از پرداخت هزینه نهایی، ثبت نام شما قطعی خواهد شد.

آموزش

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-08-21 10:19

افزودن دیدگاه جدید