کد مطلب: 

283942

هشدار اپل به کاربران پیرامون شارژ گوشی هنگام خواب!

اپل در یادداشتی به کاربران آیفون در مورد خطر آتش سوزی، برق گرفتگی، آسیب دیدگی یا از بین رفتن تلفن همراه و سایر اموال به دلیل شارژ گوشی هنگام خواب در طول شب، به ویژه اگر تلفن پوشیده بوده و تهویه مناسبی نداشته باشد، هشدار داده است.
اپل

به گزارش سیتنا و بر اساس گزارش «سان»، اپل به کاربران آیفون نسبت به انجام یک اشتباه مرگبار که بسیاری از افراد هنگام خواب مرتکب می‌شوند، هشدار داده و گفته است این اشتباه را هرگز انجام ندهیم!

در این گزارش آمده است: «بسیاری از افراد تمایل دارند گوشی‌های خود را در طول شب و هنگام خواب شارژ کنند. اما اپل هشدار داده است که نباید موقع خواب گوشی خود را شارژ کنیم.»

اپل در یادداشت خود نوشت: «کاملا طبیعی است که آیفون خود را روی میز کنار تخت شارژ کنید تا روز بعد باتری گوشی شما پر باشد. اما این کار می‌تواند به گرمای بیش از حد و خطرناک دستگاه آیفون منجر شود.»

اپل توضیح داده است که هنگامی که دستگاه به منبع برق متصل است، نباید روی دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی‌سیم خوابیم، یا این که آن را زیر پتو یا بالش یا زیر بدن ما قرار داد زیرا این کار می‌تواند منجر به گرمای بیش از حد و خطرناک دستگاه آیفون شود.

اپل همچنین توصیه کرده است که آیفون، آداپتور برق و شارژر بی سیم خود را در حین استفاده یا شارژ در یک منطقه با تهویه مناسب نگه داریم و اگر شرایط بدنی خاصی داریم که بر توانایی ما در تشخیص گرمای بدن تاثیر می‌گذارد، باید بیشتر مراقب باشیم.

اپل افزود که در صورت استفاده از شارژرهای ارزان قیمت غیر اصلی که ممکن است استانداردهای ایمنی مشابه دوشاخه‌ها و کابل‌های رسمی اپل را نداشته باشند، خطر آتش سوزی افزایش می‌یابد.

اپل همچنین هشدار داده است که وجود مایعات در نزدیکی شارژر نیز می‌تواند بسیار خطرناک باشد. 

بنابراین، نباید به هیچ وجه از کابل‌ها یا شارژرهای آسیب‌دیده و دارای رطوبت که می‌تواند باعث آتش‌سوزی، برق گرفتگی، جراحت یا آسیب به گوشی شود، استفاده نکنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-08-14 14:06

افزودن دیدگاه جدید