کد مطلب: 

283725

مدیرکل ICT کردستان: ارتباطات پایدار در تمامی مسیرهای منتهی به مرز باشماق مریوان مهیا است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان گفت: ارتقاء تجهیزات هشت سایت تلفن همراه روستایی در مسیرهای جاده‌ای به مرز باشماق، اخیراً توسط مخابرات منطقه کردستان به پیمانکاران مربوطه جهت پوشش بهتر تلفن همراه و اینترنت اعلام شده که انشاالله قبل از تردد زائرین نصب و راه اندازی می‌گردد.
آرام حیدری

به گزارش سیتنا، آرام حیدری، گفت: با توجه به اینکه مرز باشماق مریوان از سال گذشته توسط کمیته ستاد اربعین کشور به عنوان یکی دیگر از مرزهای شناخته شده جهت عبور زائرین به کربلای معلا تعیین شده است، امسال تدابیر قابل توجهی در بحث توسعه زیرساخت های ارتباطی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت، به طوریکه در حال حاضر تعداد دو سایت جدید تلفن همراه در جاده جدید سنندج به مریوان احداث و راه اندازی شد و دو سایت دیگر هم عملیات اجرایی آنها شروع و طی چند هفته آینده راه اندازی می شود. 

وی افزود: در همین راستا تجهیزات ارتقاء یک سایت پرتابل همراه اول نزدیکی مرز باشماق نصب شده است و به محض ترافیک سنگین ارتباطی در هنگام عبور زائرین، تدابیر لازم جهت ارتقاء تجهیزات برای سایت های دوم و سوم در نظر گرفته شده است.

حیدری با اشاره به وجود یک دستگاه ATM فعال بانکی پست بانک در بازارچه مرزی باشماق، اظهارکرد: امسال با اقدام خوب مجموعه پست بانک فروش ارض اربعین در سه شعبه شهرستانهای مریوان، بیجار و قروه و دو باجه بانکی روستایی در سه راه حزب اله.. و بازارچه مرزی باشماق جهت ارائه خدمت به زائرین راه اندازی شده است.

مدیرکل ارتباطات خاطرنشان کرد: تعداد هشت سایت تلفن همراه روستایی در مسیرهای جاده ای به مرز باشماق ارتقاء تجهیزات آنها اخیراً توسط مخابرات منطقه کردستان به پیمانکاران مربوطه جهت پوشش بهتر تلفن همراه و اینترنت اعلام شده که انشاالله قبل از تردد زائرین نصب و راه اندازی می گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-08-09 08:39

افزودن دیدگاه جدید