کد مطلب: 

283379

کلاهبرداری با ترفند فروش لوازم خانگی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی گفت: صفحات، کانال و گروه‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی محل مناسبی برای خرید کالا نیست و ضمانتی برای اصالت فروشگاه و کالا‌ها وجود ندارد و کاربران جهت داشتن خریدی مطمئن سعی کنند از فروشگاه‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید‌های خود را انجام دهند.
 لوازم خانگی

به گزارش سیتنا، سرهنگ یوسف شاکری اظهار داشت: یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان گرمه مراجعه و در اظهارات خود گفت از یک صفحه اینستاگرامی که دنبال‌کنندگان زیادی داشت و تصاویر زیادی از لوازم خانگی را درج نموده بود کالایی را سفارش دادم و مبلغ ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای فروشنده واریز نمودم ولی پس از واریز وجه وی دیگر پاسخگو نبود.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا شهرستان گرمه، گرداننده صفحه مورد شناسایی قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ شاکری افزود: مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شاکی پرونده باز گردانده شد و متهم نیز با پرونده به مرجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی به کاربران هشدار داد: صفحات، کانال و گروه‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی محل مناسبی برای خرید کالا نیست و ضمانتی برای اصالت فروشگاه و کالا‌ها وجود ندارد و کاربران جهت داشتن خریدی مطمئن سعی کنند از فروشگاه‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید‌های خود را انجام دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-07-31 10:59

افزودن دیدگاه جدید