کد مطلب: 

283174

ماسک توئیتر X را به اپلیکیشنی چندمنظوره تبدیل می‌کند

ایلان ماسک، مالک توییتر، رسماً لوگوی پرنده آبی این شرکت را به حرف X تغییر داد، اما این تنها بخشی از برنامه او برای تبدیل توییتر به یک پلتفرم چندمنظوره است.
ماسک توئیتر X را به اپلیکیشنی چندمنظوره تبدیل می‌کند

به گزارش سروس بین المللی سیتنا، ماسک که اواخر سال گذشته این پلتفرم را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، روز یکشنبه ۲۳ ژوئیه در توییتی نوشت که این شرکت به زودی برند توییتر را از نو تعریف کرده و با همه پرندگان خداحافظی می‌کند.

از دوشنبه، دامنه X.com، اولین بانک دیجیتال ماسک که هسته PayPal بود، کاربران را به صفحه اصلی توییتر یعنی Twitter.com هدایت می‌کند.

البته اپلیکیشن موبایل برای بسیاری از کاربران هنوز تغییر نکرده است.

حرکت از توییتر به سمت X بخشی از برنامه ماسک برای تبدیل این پلتفرم به چیزی است که او آن را «برنامه‌ای برای همه چیز» می‌نامد.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر روز یکشنبه در توییتی نوشت که X بر حوزه‌های صوتی، تصویری، پیام‌رسانی و پرداخت‌ها/بانکداری متمرکز خواهد بود. وی افزود که این پلتفرم از سوی هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌شود.

ماسک که مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری این شرکت است، روز دوشنبه گفت توییت‌ها از این پس X نامیده می‌شوند. با این حال وقتی از او در مورد نام جدید ریتوئیت پرسیده شد، او نوشت که این مفهوم نیاز به بازنگری دارد.

ماسک روز دوشنبه عکسی از لوگوی X را به اشتراک گذاشت که در دفتر مرکزی این شرکت به نمایش گذاشته شده است.

ماسک روز یکشنبه توییت کرد و گفت که او حرف X را دوست دارد و با توجه به سرمایه‌گذاری‌های تجاری دیگرش، علاقه‌اش به آن چیز جدیدی نیست.

اسپیس ایکس، شرکت فضایی ماسک نیز یک X را در لوگوی خود دارد و ماسک اخیراً یک شرکت هوش مصنوعی جدید به نام xAI را با هدف «درک ماهیت واقعی جهان» راه اندازی کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-07-25 12:54

افزودن دیدگاه جدید