کد مطلب: 

282516

ارائه بسته‌های تشویقی برای خریداران خودروهای برقی توسط تسلا

با افزایش رقابت میان سازندگان خودروهای برقی شرکت تسلا تصمیم گرفته است که در سطح جهانی برنامه‌های تشویقی متنوعی برای خریدارانش ارائه دهد.
ارائه بسته‌های تشویقی برای خریداران خودروهای برقی توسط تسلا

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، تسلا اعلام کرده است که خریداران مدل‌های سه و وای مبلغ ۵۰۰ دلار را به عنوان مشوق دریافت خواهند کرد و این تنها امتیازی نیست که دریافت خواهند کرد، چرا که در کنارش می‌توانند از امکان رانندگی کامل خودکار این خودرو به مدت سه ماه نیز بهره‌مند شوند.

مشوق ۵۰۰ دلاری در اصل نوعی امتیاز معرفی مشتری جدید از سوی مشتریان فعلی است، برای مثال شما اگر دارنده خودرو تسلا باشید و یکی از دوستان خود را برای خرید یکی از مدل‌های واجد شرایط معرفی کنید هم خودتان ۵۰۰ دلار دریافت میکنید و هم دوستتان که مشتری جدید این خودروساز است.

تسلا مدت‌ها بود که این بسته تشویقی را متوقف کرده بود اما به نظر می‌رسد در رقابت با سایر رقبای پا به عرصه گذاشته‌اش ناچار به بازگرداندن آن شده است.

بازار فروش خودروهای برقی در سطح جهان رقابتی‌تر شده و خودروسازان را مجبور به کاهش قیمت‌ها یا افزایش انگیزه‌های خرید در بازار کرده است.

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا هم در ماه آوریل جنگ قیمت‌ها را اعلام کرد و گفت که این شرکت «رشد فروش» را پیش از سود در اقتصاد ضعیف و در میان رقابت فزاینده در اولویت قرار خواهد داد.

ایلان ماسک در سال جاری بیش از ۵۵ میلیارد دلار سود کسب کرده است که بیشتر این سود به خاطر فروش بسیار بالای خودروی برقی تسلا می‌باشد. در حقیقت، سهام شرکت خودروساز تسلا که ۷۱ درصد از ثروت ایلان ماسک را شامل می‌شود تا به امروز ۶۶ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-07-08 14:35

افزودن دیدگاه جدید