کد مطلب: 

282514

تسهیل جست‌وجو در واتس‌اپ با قابلیت فیلتر چت

متا به توسعه ویژگی جدیدی برای فیلتر کردن مکالمات واتس‌اپ، در راستای بهبود تجربه کاربران خود پرداخته و این قابلیت در آینده برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.
واتس‌اپ

به گزارش سیتنا به نقل از WabetaInfo، با افزایش تعداد مخاطبان و مکالمات در واتس اپ، شرکت متا به توسعه ویژگی جدیدی برای فیلتر کردن مکالمات در راستای بهبود تجربه کاربران خود پرداخته است.

 این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتا 2.23.14.17 برنامه برای اندروید در دست توسعه است و در به‌روزرسانی‌های بعدی عرضه خواهد شد.

با استفاده از این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند مکالمات خود را بر اساس پیام‌های خوانده نشده، مکالمات شخصی و مکالمات کاری فیلتر کنند.

این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران به راحتی مکالمات مهم خود را پیدا کرده و به آنها دسترسی داشته باشند، خصوصاً اگر تعداد زیادی مخاطب و مکالمه روی پلتفرم داشته باشند.

هرچند که این ویژگی جدید بهبود خوبی در تجربه کاربری واتساپ خواهد بود، اما هیچ فیلتری برای چت‌های گروهی وجود ندارد که برای بسیاری از کاربران واتساپ مفید خواهد بود.

اما با توسعه این ویژگی، واتساپ یک گام مهم در جهت بهبود تجربه کاربری خود برداشته است و در آینده، قابلیت فیلتر چت برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-07-08 14:26

افزودن دیدگاه جدید