کد مطلب: 

282413

ببینید| وزیر ارتباطات: اگر شرکت مخابرات به تعهداتش عمل نکند، دلیلی برای تمدید پروانه فعالیتش وجود ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: اگر شرکت مخابرات به تعهدات خود برای افزایش کیفیت شبکه که الان نارضایتی شماره یک مردم در سامانه 195 خدمات ثابت و اینترنت این شرکت است عمل نکند، ما دلیلی برای تمدید پروانه آنها نداریم و در پایان همین ماه پروانه آنها منقضی می شود و اما اگر تضمین های لازم را برای ارتقای کیفیت شبکه خود دهند، آماده هستیم پروانه جدید به آنها ارائه دهیم.
ببینید| وزیر ارتباطات: اگر شرکت مخابرات به تعهداتش عمل نکند، دلیلی برای تمدید پروانه فعالیتش وجود ندارد

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت امروز 14 تیرماه، گفت: شرکت مخابرات ایران بر اساس پروانه و الحاقیه هایی که در پروانه خود برای افزایش کیفیت شبکه و رفع مشکل لایه انتقال آمده، وظایفی دارد و متاسفانه سرمایه گذاری لازم برای توسعه آن انجام نداده و طی سال های گذشته ما حمایت های خودمان را از شرکت مخابرات داشتیم تا نوسازی کنند، اما متاسفانه به تعهداتشان عمل نکردند.

وی ادامه داد: اگر شرکت مخابرات به تعهدات خود برای افزایش کیفیت شبکه که الان نارضایتی شماره یک مردم در سامانه 195 خدمات ثابت و اینترنت این شرکت است عمل نکند، ما دلیلی برای تمدید پروانه آنها نداریم و در پایان همین ماه پروانه آنها منقضی می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: اما اگر شرکت مخابرات ایران تضمین های لازم را برای ارتقای کیفیت شبکه خود دهد، آماده هستیم پروانه جدید به آنها ارائه دهیم.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-07-05 11:49

افزودن دیدگاه جدید