کد مطلب: 

281759

تاثیرگذاری شرکت ارتباطات زیرساخت در حوزه ICT کشور و منطقه

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: قطعا به لحاظ تاثیرگذاری، شرکت ارتباطات زیرساخت در نوک هرم ICT کشور قرار دارد و هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می‌تواند در کل حوزه ICT کشور و حتی منطقه تاثیرگذار باشد.
محمد جعفرپور

به گزارش سیتنا، مراسم تودیع و معارفه معاونین شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت، عصر روز یک شنبه 28 خردادماه، برگزار شد.

در این مراسم مهندس محمد جعفرپور اظهار کرد: برای ما افتخار است که هرکس از شرکت جدا می شود، در بالاترین سطوح تصمیم گیریICT کشور مجددا به کار گرفته می شود و این نشان دهنده سطح بالای توانمندی نیروی انسانی ما در شرکت ارتباطات زیرساخت است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: قطعا به لحاظ تاثیر گذاری، این شرکت در نوک هرم ICT کشور قرار دارد و هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می تواند در کل ICT کشور و حتی منطقه تاثیر گذار باشد.

تاثیرگذاری شرکت ارتباطات زیرساخت در حوزه ICT کشور و منطقه

وی ادامه داد: پروژه هایی که در خلیج فارس در حال انجام است حاصل تلاش و مجاهدت همکاران معاونت فنی و پشتیبانی همه معاونت ها و همکاران عزیز بوده است و نقشه ارتباطات کریدورهای بین المللی را تغییر می دهد. اتفاقی که در خلیج فارس در حال رخ دادن است؛ قطعا در ارتباطات کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای شرق آسیا مثل چین و هند تاثیر گذار است و این نشان دهنده تلاش ها و زحمات همکاران ما در این شرکت می باشد.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: سرمایه شرکت ارتباطات زیرساخت مراکز گسترده و مجهز در سراسر کشور نیست، سرمایه ما نیروی متخصص، متدین و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که سخت کوشانه و مجاهدانه کارها را به پیش می برند و به مردم و نظام اسلامی خدمت می کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: کسی که در زیرساخت مشغول شده و روزهای سختی را پشت سر گذاشته، هم خود رشد کرده و هم مجموعه را رشد داده است. چنین فردی هیچ گاه از شرکت ارتباطات زیرساخت جدا نخواهد شد و همیشه باقی خواهد ماند.

تاثیرگذاری شرکت ارتباطات زیرساخت در حوزه ICT کشور و منطقه

در این مراسم طبق احکام جداگانه ای از سوی مهندس محمد جعفرپورمعاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، دکتر امیرحسین عامی مطلق به عنوان معاون راهبردی و توسعه کسب و کار و مسعود عظیمی به سمت معاون توسعه منابع مدیرعامل منصوب شدند و احکام خود را از مدیرعامل شرکت دریافت کردند.

همچنین محمد جواد فراهانی که چندی پیش به سمت مدیرکل دفتر مدیریت پروژه و بودجه منصوب شده بود، حکم خود را از مدیرعامل شرکت، دریافت کرد

دراین مراسم مهندس جعفر پور از زحمات و تلاش های مجاهدانه آقایان نوروزی و محمدی تقدیر کرد.

درادامه مجید خباز عضو هیات مدیره، دکترامیرحسین عامی مطلق، مسعود عظیمی، تقی محمدی، محمدجواد فراهانی و دکتر نوروزی مطالبی را درارتباط با جایگاه و اهداف شرکت ارائه کردند.

در پایان با اهدای لوح از زحمات دکتر نوروزی و تقی محمدی، تقدیر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-06-19 12:36

افزودن دیدگاه جدید