کد مطلب: 

281198

مراسم معارفه مدیر ارتباطات زیرساخت استان گلستان برگزار شد

مراسم معارفه مدیر ارتباطات زیرساخت استان گلستان با حضور مجید خباز عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و هیئت همراه در روز دهم خرداد ماه سال جاری در مدیریت ارتباطات زیرساخت این استان برگزار شد.
مراسم معارفه مدیر ارتباطات زیرساخت استان گلستان برگزار شد

به گزارش سیتنا، مراسم معارفه مهندس احمدی مدیر ارتباطات زیرساخت استان گلستان و تکریم از خدمات مهندس لشکربلوک (مدیرسابق) و مهندس فروغیان (سرپرست) با حضور مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان، مجید خباز عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و حسن صمدی مدیرکل دفتر حقوقی، سید حسین آقازاده مدیرکل دفتر مدیریت و عملکرد و بررسی شکایات، فرهاد آشفته دل مدیریت ارتباطات زیرساخت، امور استان ها و امور هماهنگی و حسن احمدوند معاون دفتر روابط عمومی و برگزار شد.

مجید خباز عضو هیئت مدیره در ابتدای این مراسم با تبریک هفته کرامت و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند مهندس لشکر بلوک و مهندس فروغیان در دوران تصدی مسئولیت مدیریت ارتباطات زیرساخت استان و آرزوی موفقیت برای مهندس احمدی، توانمندیها و ظرفیت های ارتباطی موجود در استان و همچنین برنامه های آتی شرکت در سطح کشور را تبیین کرد.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان شرکت توانستیم به رغم شرایط سخت و تحریم های ظالمانه چندین پروژه مهم شرکت ارتباطات زیرساخت از جمله توسعه پیام رسان های داخلی، پروژه اتصال فیبر جزایر ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک به سرزمین اصلی و هندورابی به کیش و بهره‌برداری از فاز نخست توسعه ظرفیت شبکه انتقال کشور به بهره برداری برسانیم.

عضو هیئت مدیره اضافه کرد: خوشبختانه اکثر این پروژه ها با استفاده از ظرفیت تولیدات داخلی و توان‌ بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گرفته است، این در حالی است که  تا چندی قبل در عرصه فناوری ارتباطات صرفا مصرف کننده بودیم و امروز با تلاش مجاهدانه دانشمندان جوان کشورمان به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده‌ایم.

در ادامه این مراسم مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با قدردانی از زحمات مدیر و سرپرست سابق مدیریت زیرساخت استان خاطر نشان کرد: کارکنان و مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت توانستند با پشتکار توسعه شبکه ملی اطلاعات و فیبرنوری در سطح کشور و استان گلستان را به ثمر برسانند.

در جریان این سفر مجید خباز و هیئت همراه با حضور در جمع کارکنان مدیریت ارتباطات زیرساخت ضمن گفت‌وگو از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

حضور در مزار شهدای جاویدالاثر و گمنام و بازدید از ساختمان ها و مراکز زیرساخت ارتباطات استان از دیگر برنامه های این سفر بود.

مراسم معارفه مدیر ارتباطات زیرساخت استان گلستان برگزار شد

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-06-03 08:48

افزودن دیدگاه جدید