کد مطلب: 

280360

امضاء تفاهم‌نامه وزرای ارتباطات ایران و عمان؛ زمینه حضور استارتاپ‌های ایرانی در عمان فراهم می‌شود

با امضاء تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با همتای عمانی، بر همکاری‌های دو طرف در حوزه‌های ترانزیت، فضایی، فیبرنوری، پستی و حمایت از استارتاپ‌های ایرانی برای حضور در بازار عمان تاکید شد.
امضاء تفاهم‌نامه وزرای ارتباطات ایران و عمان؛ زمینه حضور استارتاپ‌های ایرانی در عمان فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار سیتنا، در پایان دیدار پیش از ظهر امروز پنج شنبه، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با سعید بن حمود المعولی، وزیر حمل و نقل و ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان، زارع پور پیرامون امضای تفاهم نامه با همتای عمانی، گفت: این تفاهم نامه نقطه شروع همکاری های ما با عمان است.

وی ادامه داد: همکاری در حوزه های مختلف همچون ترانزیت دو کشور از طریق خاک جمهوری اسلامی ایران و حوزه های فضایی و غیره در این تفاهم نامه ذکر شده است.

زارع پور، افزود: بر اساس این تفاهم نامه ظرفیت های دولت جمهوری اسلامی ایران در اختیار دولت عمان و ظرفیت های عمان در اختیار دولت ایران قرار خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات عمان نیز اظهار کرد: چشم اندازهای جدیدی به دنبال این تفاهم نامه با ایران خواهیم داشت و خوشبین هستیم که در زمینه های مختلف همکاری خوبی با ایران داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: توافقاتی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات با ایران به امضا رساندیم.

زارع پور در ادامه، از حمایت عمان از استارتاپ های ایرانی خبر داد و گفت در حوزه های مختلف همچون فیبرنوری ارتباطات خوبی برقرار کردیم و در تلاشیم با حمایت عمان از استارتاپ های کشور این همکاری را سریعتر عملیاتی کنیم.

 در بخش دیگری از این مراسم، شرکت ملی پست ایران با شرکت ملی پست عمان تفاهم نامه همکاری امضا کرد که برخی از مفاد این تفاهم نامه مشتمل بر چاپ تمبر مشترک و تبادلات پستی بین دو کشور و همکاری در حوزه نمایشگاه های مشترک و استفاده از ظرفیت پست بانک ایران می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-05-11 12:02

افزودن دیدگاه جدید