کد مطلب: 

280253

ببینید| گزارش ویدئویی سیتنا از نخستین روز برپایی اینوتکس 2023

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2023) با هدف افزایش مشارکت بین شرکت های دانش بنیان و فناور داخلی و خارجی، با حضور بیش از 450 استارت اپ، شرکت فناور و دانش بنیان، شتابدهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری از ایران و کشورهای روسیه و ترکیه در پارک علم و فناوری پردیس آغاز به کار کرد.
اینوتکس 2023

به گزارش خبرنگار سیتنا، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2023) با هدف افزایش مشارکت بین شرکت های دانش بنیان و فناور داخلی و خارجی در راستای هم افزایی، جذب سرمایه و شبکه سازی زیست بوم فناوری کشور با حضور 450 مجموعه در پارک علم و فناوری پردیس آغاز به کار کرد.

در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس بیش از 450 استارت اپ، شرکت فناور و دانش بنیان، شتابدهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و... از ایران و کشورهایی از جمله روسیه و ترکیه به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود می پردازند.

در این رویداد شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری، سرمایه گذاران و مخترعین به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه نوآوری کشور خواهند پرداخت.

اینوتکس امسال از کشورهای مختلف مخاطب دارد و شرکت های حاضر در نمایشگاه استقبال خوبی از این دوره داشته اند. شرکت های حاضر در نمایشگاه در فضایی به مساحت 5 هزار متر، محصولاتشان را به نمایش می‌گذارند و شرکت های بزرگی هم در این دوره حضور دارند.

در این رویداد بزرگ، علاوه بر بخش نمایشگاهی، رویدادهای متنوعی نیز برگزار خواهد شد؛ استیج اینوتکس، فروم حکمرانی، فینوتکس، ریورس پیج و سیکاپ از جمله این رویدادهاست.

Inotex ۲۰۲۳، از امروز سه شنبه 19 اردیبهشت تا جمعه 22 اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در محل پارک فناوری پردیس میزبان بازدیدکنندگان است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2023-05-09 11:20

افزودن دیدگاه جدید