کد مطلب: 

280203

وزارت ارتباطات رتبه نخست ارتقای بهره‌وری را در میان سایر وزارتخانه‌ها بدست آورد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال گذشته از نظر میزان ارتقای بهره‌وری در میان وزارتخانه‌ها رتبه نخست و در میان 26 دستگاه ملی رتبه دوم را کسب کرد.
وزارت ارتباطات

به گزارش سیتنا، سازمان اداری و استخدامی کشور بعد از بررسی گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از نظر عملکرد ارتقاء بهره وری، به عنوان بهترین وزارتخانه در میان دیگر وزارتخانه ها در سال 1401 اعلام کرد.

بنابه اعلام سازمان اداری و استخدامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو و وزارت دادگستری از بین 18 وزارتخانه، بهترین عملکرد را از آن خود کردند.

علی اصغر انصاری رئیس کمیته بهره وری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حصول این دستاورد را بدلیل استفاده بهتر از ظرفیت های موجود در قالب بهبود کیفیت نهاده های تولید و اصلاح و نوسازی ساختارها و مدیریت ها در کنار تلاش دستجمعی کارکنان این وزارت در تحقق اهداف و ماموریت ها دانست.

به گفته وی، در هشت سال ابتدایی دهه نود شمسی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با روند نزولی برخی شاخصهای بهره وری روبرو بود که با اقدامات انجام شده برآیند این شاخص ها از سال 1399 تا 1401 روند صعودی به خود گرفت و انشالله این روند در راستای شتاب بخشی به حرکت ملی بهره وری در کشور و بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات با کوشش مضاعف و برنامه‌ریزی مناسب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-05-08 08:44

افزودن دیدگاه جدید