کد مطلب: 

280026

پرداخت سود به سپرده‌های صاحبان آیفون

صاحبان گوشی‌های هوشمند آیفون که سیستم عامل آی‌او‌اس آن نسخه‌ ۱۲.۴ یا بالاتر باشد، می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن کیف پول یا والت، انتخاب گزینه اپل کارت و طی مراحل احراز هویت از سوی گلدمن ساکس، صاحب کارت اعتباری اپل شوند و سود سپرده هایشان را دریافت کنند.
پرداخت سود به سپرده‌های صاحبان آیفون

به گزارش سیتنا، رسانه‌های آمریکا از استقبال دارندگان گوشی‌های آیفون از طرح تازه اپل برای اعطای سود ۴.۱۵ درصدی به حساب پس‌انداز دارندگان اپل کارت نزد بانک گلدمن ساکس خبر دادند.

نشریه فوربس به نقل از منابع مطلع خود در شرکت اپل گزارش داد که تنها در چهار روز نخست آغاز اجرای این طرح، مشتریان اپل نزدیک به یک میلیارد دلار در حساب پس‌انداز متصل به اپل کارت (Apple Card) که از سوی بانک گلدمن ساکس سپرده‌گذاری کرده‌‌اند.

صاحبان گوشی‌های هوشمند آیفون که سیستم عامل آی‌او‌اس (iOS) آن نسخه‌  ۱۲.۴ یا بالاتر باشد، می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن کیف پول یا والت (Wallet)، انتخاب گزینه اپل کارت و طی مراحل احراز هویت از سوی گلدمن ساکس، صاحب کارت اعتباری اپل شوند. از اپل کارت که کارمزدی به آن تعلق نمی‌گیرد همچون سایر کارت‌های اعتباری می‌توان برای پرداخت‌های نقدی و یا خریدهای آنلاین استفاده کرد.

مطابق اعلام شرکت اپل، به مشتریانی که از اپل کارت در خریدهای روزانه استفاده می‌کنند، دو درصد از مبلغ پرداخت شده به عنوان پاداش نقدی یا Daily Cash Rewards بازگردانده می‌شود. همچنین، در صورتی که از این کارت برای خرید از شرکت اپل استفاده شود، سه درصد مبلغ پرداخت شده به حساب فرد بازگردانده می‌شود.

شرکت اپل ۱۷ آوریل گذشته با رونمایی از طرح جدید خود اعلام کرد که صاحبان اپل کارت در صورتی که پاداش‌های نقدی روزانه خود را به حساب پس‌انداز مشترک با بانک گلدمن ساکس واریز کنند، می‌توانند از مزیت دریافت سودی با نرخ ۴.۱۵ درصدی بهره‌مند شوند.

مطابق این طرح، کاربران می‌توانند با افزون گزینه پس‌انداز (Savings) در برنامه والت برای اپل کارت خود زمینه انتقال خودکار پاداش نقدی روزانه را به حساب پس‌اندازی که مشمول پرداخت نرخ سود ۴.۱۵ درصدی است، فراهم کنند. موجودی این حساب می‌تواند با انتقال پول از سایر حساب‌های بانکی فرد افزایش یابد.

شرکت اپل همچنین یادآور شده که با افزودن  گزینه پس‌انداز (Savings) در برنامه والت، کاربران به یک داشبورد برای رصد لحظه به لحظه موجودی حساب پس‌انداز و روند واریز سود آن دسترسی خواهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-05-03 07:46

افزودن دیدگاه جدید