کد مطلب: 

278888

سلیمی، نماینده مجلس: سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس راه‌اندازی شد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس در حال حاضر به‌ صورت اختیاری فعال شده است و نمایندگانی که تمایل داشتند که آرای آن‌ها درباره طرح‌ها و لوایح به‌ صورت شفاف اعلام شود در نامه‌ای به هیئت رئیسه اعلام آمادگی کرده‌اند لذا آرای آن‌ها به‌صورت شفاف در سامانه درج می‌شود.
سلیمی، نماینده مجلس: سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس راه‌اندازی شد

به گزارش سیتنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی از راه‌اندازی سامانه مدیریت شفافیت آرای نمایندگان خبر داد.

وی با بیان اینکه سامانه شفافیت آرای نمایندگان در حال حاضر به‌صورت اختیاری فعال شده است، افزود: نمایندگانی که تمایل داشتند که آرای آنها درباره طرح‌ها و لوایح به‌صورت شفاف اعلام شود در نامه‌ای به هیئت رئیسه اعلام آمادگی کرده‌اند لذا آرای آنها به‌صورت شفاف در سامانه درج می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه تاکنون بیش از 60 نماینده از هیئت رئیسه درخواست کرده‌اند که آرای آنها به صورت شفاف اعلام شود، گفت: پیش از این مذاکرات مجلس در جلسات علنی از رادیو سراسری به‌صورت زنده پخش می‌شد و با راه‌اندازی این سامانه آرای نمایندگان درباره طرح‌ها و لوایح نیز به‌صورت شفاف اعلام می‌شود.

سامانه مدیریت شفافیت آرای نمایندگان از 21 اسفند سال گذشته آغاز به فعالیت کرده و آرای نمایندگان درباره طرح‌ها و لوایحی که بعد از این تاریخ در صحن علنی بررسی شده از جمله «طرح حمایت از گزارشگران فساد» و «طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» را منتشر کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-30 10:34

افزودن دیدگاه جدید