کد مطلب: 

278705

بیت‌کوین وارد کانال 27 هزار دلاری شد

ارزش بیت‌کوین بیش از سه درصد کاهش یافت و هم اکنون به قیمت 27 هزار و 554 دلار معامله می‌شود.
بیت‌کوین

به گزارش سیتنا، ارزهای دیجیتال پیشرو جهان با بروز مجدد شکاف‌ها در بخش بانکی تسلیم شدند؛ سرمایه‌گذاران نگران این مورد بودند که این بحران هنوز به اتمام نرسیده باشد.

به نظر می‌رسد این ابهام بر موسسات مالی در سراسر جهان تاثیر گذاشته است، به‌طوری که سهام وام دهنده آلمانی، دویچه بانک، زیان قابل توجهی را در آخرین جلسه معاملاتی هفته، پس از افزایش سوآپ‌های نکول اعتباری ثبت کرد.

در ساعت پنج و ۵۹ دقیقه بعد از ظهر به وقت اروپا، بیت‌کوین ۳.۳۷ درصد سقوط کرد و ۲۷هزار 554 دلار معامله شد در حالی که اتر در همان زمان ۳.۸۶ درصد کاهش یافت و به ۱۷۴۵ دلار رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۲۷ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۱۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۵ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴.۳۵ میلیارد دلار است که ۱.۳۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۰۳ میلیارد دلار است که ۷.۴۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۹.۶۲ میلیارد دلار است که ۹۱.۲۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-25 11:13

افزودن دیدگاه جدید