کد مطلب: 

278473

بیدخام: تماس با شماره‌های ناشناس خارجی هزینه‌های زیادی به همراه دارد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: تماس با شماره‌های ناشناس خارجی بسیار هزینه‌بر است و سر شماره‌های نامشخص بین‌المللی توسط یک رباط به مشترک زنگ می‌زنند و بعد از یک یا دو بوق تماس قطع می‌شود و برای مشترک تماس از دست رفته ثبت می‌شود.
محمدرضا بیدخام

به گزارش سیتنا، محمدرضا بیدخام در مصاحبه با برنامه صبح و گفتگو ضمن بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه مشترکین از هر گونه تماس با سر شماره های غیر متعارف خودداری نمایند گفت: متاسفانه این نوع از کلاهبرداری طی چند سال گذشته در حال انجام است که تماس با این سر شماره های ناشناس بین المللی به دلیل غیر متعارف بودن مسیر ارتباطی هزینه بسیار سنگینی رابه مشترکین وارد می کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین افزود: در صورت عدم تمایل و نیاز به تماس های بین المللی و برای جلوگیری از مشکل یاد شده می توان با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir قسمت مخابرات من، نسبت به مسدود شدن صفر دوم (تماس بین المللی) اقدام کرده و یا با مراجعه به مرکز مخابراتی تماس بین المللی را قطع کرد.

وی از تمامی مشترکان خواست در صورتیکه با موارد این چنینی مواجه شدند می‌توانند با شماره ۲۰۲۱ سامانه ارتباط مردمی مخابرات تماس گرفته تاراهنمایی های لازم در این خصوص را دریافت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-16 10:50

افزودن دیدگاه جدید