کد مطلب: 

278391

انتصاب مسئول جدید هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مسئول جدید هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه منصوب شد.
انتصاب

به گزارش سیتنا، با صدور حکمی توسط عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عبدالرحمان آقایی به‌عنوان مسئول جدید هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه منصوب شد.

روز شنبه (۲۱ اسفند ۱۴۰۱) مراسم تکریم مرتضی سلیمان زاده مسوول سابق و معارفه عبدالرحمان آقایی به‌عنوان مسئول جدید هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و همچنین آغاز دوره تازه فعالیت هیئت رسیدگی به تخلفات اداری با حضور اعضای جدید و با حضور علی دستافر، دبیر هیئت عالی نظارت بر تخلفات اداری در عمارت کلاه‌فرنگی برگزار شد.

در این مراسم عبدالرحمان آقایی، مسئول جدید هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه با اشاره به برنامه‌های خود در دوره جدید گفت: تلاش خواهیم کرد در دوره جدید با برگزاری جلسات منظم با مدیران نسبت به آسیب‌شناسی علل وقوع تخلفات و شناسایی گلوگاه‌های فساد اقدام کنیم.

وی با اشاره به‌ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و مدیران تأکید کرد: بر اساس نتایج حاصل‌شده بخش عمده بروز تخلفات ناشی از عدم آموزش بوده است و بر همین اساس تلاش خواهیم کرد برای پیشگیری از تخلفات اداری برگزاری دوره‌های آموزشی را موردتوجه قرار دهیم. درعین‌حال نیز تلاش می‌کنیم که روند رسیدگی به پرونده‌های ارجاع شده به هیئت‌های تخلفات را نیز کوتاه کنیم.

سلیمان زاده مسئول سابق هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت و دستگاه تابعه نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد سه‌ساله هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان ارائه کرد.

همچنین در پایان این جلسه اعضای جدید هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، برای عمل به وظایف خود بر مبنای قانون، عدل و انصاف قسم یاد کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (5 رای)
سیتنا 5
2023-03-14 13:21

افزودن دیدگاه جدید