کد مطلب: 

278097

سقوط آزاد قیمت هدست‌های واقعیت مجازی

شرکت متا قیمت هدست‌های واقعیت مجازی کوئست خود را کاهش داد تا افراد بیشتری را به دنیای مجازی که مارک زاکربرگ به عنوان آینده اینترنت اعلام کرده، جذب کند.
 هدست‌های واقعیت مجازی

به گزارش سیتنا، متا قیمت هدست‌های واقعیت مجازی Quest Pro (VR) را که اخیرا عرضه شده، تا یک سوم کاهش داد و به 1000 دلار رساند. همچنین قیمت گران‌ترین مدل Quest 2 را 70 دلار کاهش داد و به 430 دلار رساند.

متا در بیانیه ای تصریح کرد: «هدف ما همیشه تولید سخت‌افزاری بوده که برای افرادی بیشتری مقرون‌به‌صرفه باشد تا از تمام امکانات آنها استفاده کنند.»

این کاهش قیمت ها در سطح بین‌المللی از یکشنبه اعمال می‌شود. بیش از یک سال پس از تغییر نام فیس بوک به متا، شبکه اجتماعی تیتان که توسط آن ایجاد شده در تلاش است تا متاورس را به بخشی از زندگی روزمره تبدیل کند.

اما تحلیلگران می گویند که این شرکت در تلاش برای رسیدن به هدف خود برای ایجاد یک دنیای مجازی تعاملی که آن را مرحله بعدی فعالیت آنلاین می داند، موفقیت کافی نداشته است.

متا در ماه اکتبر از نسخه Quest Pro هدست واقعیت مجازی خود که برای حرفه ای ها طراحی شده است، رونمایی کرد.این هدست به لطف دوربین های رو به بیرون خود با وضوح بالا، نه تنها دنیای مجازی، بلکه محیط واقعی کاربر را نیز مشاهده می کند و این دو را با یکدیگر مرتبط می سازد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-05 14:56

افزودن دیدگاه جدید