کد مطلب: 

278090

اینترنتی شدن مراکز معاینه فنی تا سه روز آینده

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: از ۱۷ اسفند ماه پذیرش خودرو‌ها در مرکز معاینه فنی سراج و دو واحد سیار نوبنیاد و گیلان نیز تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت‌گیری اینترنتی انجام می‌شود.
مراکز معاینه فنی

به گزارش سیتنا، شادی مالکی از اینترنتی شدن مرکز معاینه فنی سراج و دو واحد سیار نوبنیاد و گیلان خبر داد.

در گام نخست اینترنتی شدن مراکز با هدف مدیریت صف، از ابتدای اسفند ماه دو مرکز بیهقی و شهید آبشناسان صرفا اینترنتی و در گام بعدی در دهم اسفند ماه دو مرکز نیایش و دماوند به این طرح اضافه شد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران افزود: خوشبختانه با اینترنتی شدن این پنج مرکز و دو واحد سیارصف در مراکز معاینه فنی شهر تهران کاملا مدیریت شده و میزان معطلی شهروندان در مراکز کمتر از نیم ساعت گردیده است و دیگر شاهد هیچگونه صفی در مراکز پرازدحام نیستیم.

مالکی در خصوص دستاورد‌های اجرای طرح پذیرش صرفا اینترنتی علاوه بر مدیریت صف و پایان‌های صف‌های انتظار در مراکز معاینه فنی افزود:پس از اجرای طرح علاوه بر افزایش ۱۰ درصدی مراجعات به مراکز مذکور، استقبال و مراجعه به مراکز جنوبی نیز افزایش ۱۲ درصدی داشت و مدیریت توزیع مراجعین به خوبی صورت گرفت. البته به این نکته بایستی اشاره شود که بجز پنج مرکز و دو واحد سیار صدر الاشاره که از ایستگاه‌های پر ازدحام به ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند در بقیه مراکز معاینه فنی که در تمام ایام سال معمولا خلوت هستند مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی امکان پذیر است.

وی در ادمه در خصوص نحوه فعالیت مراکز در روز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: با توجه به روز‌های پایانی سال و افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی و همچنین جهت تسهیل در ارائه خدمات، کلیه مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه از ساعت هشت الی۱۴ فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند. ضمنا علاوه بر فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران، در این روز فرخنده به رسم تکریم از اسماء متبرک حضرت مهدی (عج) به سه نفر از آقایان مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران با نام مهدی به قید قرعه کشی امتیاز سه مرتبه معاینه فنی رایگان (مراجعه نخست) اهداء خواهد شد.

با توجه به آغاز این طرح و امکان عدم اطلاع تعدادی از مراجعین، تمهیداتی برای خودرو‌هایی که به صورتی حضوری مراجعه می‌نمایند در نظر گرفته شده است که با مراجعه به ایستگاه‌های نوبت گیری اینترنتی می توانند با همکاری کارکنان مرکز نسبت به اخذ نوبت اقدام نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-03-05 11:54

افزودن دیدگاه جدید