کدخبر :277846 پرینت
07 اسفند 1401 - 16:06

تنظیم بازار پوشاک شب عید با بهره‌گیری از بستر هوشمند فضای مجازی

مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، از بهره‌گیری نوین بستر فصای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و سایر اقلام جهت خرید به‌ صرفه محصولات توسط آحاد مصرف کنندگان در کشور خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، «محمدحسین قمری» در خصوص بهره‌گیری نوین از بستر فصای مجازی در تنظیم بازار پوشاک و سایر اقلام نظیر کیف و کفش جهت خرید به صرفه محصولات توسط آحاد مصرف کنندگان خبر داد و گفت: برای نخستین مرتبه در سطح کشور این طرح با همکاری دفاتر تخصصی نساجی و پوشاک، آماد و توزیع وزارت صمت و مشارکت اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی و پلتفرم‌های بزرگی نظیر باسلام، کسبینو و دیجی‌استایل و برندهای معتبری نظیر بانی‌مُد تحت عنوان پویش پوشاک اقتصادی با نام «به صرفه بازارپوشاک» از ابتدای نیمه دوم اسفندماه درسراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ازآنجا که هم اکنون برندهای معتبر و تولیدکنندگان بزرگ پوشاک کشور با این سکوها و پلتفرم‌ها همکاری دارند، لذا این پویش قابلیت تامین نظر تمام اقشار مصرف کننده علی‌الخصوص اقشار کم درآمد کشور را خواهد داشت.

مدیرکل دفترخدمات عمومی (مرکزاصناف وبازرگانان) وزارت صمت اضافه کرد: در این پویش تمامی واحدها مکلف به عرضه محصولات با کیفیت خود با تخفیف ۲۰ الی ۵۰ درصد و بالاتر عرضه خواهند کرد.

وی همچنین تاکید کرد: ارسال رایگان، یکبار امکان تعویض، تنوع فراوان محصولات و نرخ‌های به صرفه در مقایسه این کالاها با نمونه آنها در فضای حقیقی از خصوصیات بزرگ این پویش به شمار می‌رود.

قمری در خصوص اطمینان مصرف کنندگان خاطرنشان کرد: تمام فعالیت واحدها عرضه کننده کالا در فضای مجازی تحت نظارت کمیته نظارت بر فضای مجازی وزارت صمت است.

وی در مورد مشارکت گسترده اصناف و تشکل‌های صنفی در جشنواره فروش فوق‌العاده واحدهای صنفی با نظارت اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف جهت تنظیم بازار اقلام مورد نیاز خانوارها در شب عید، تصریح کرد: در طرح جشنواره فروش فوق‌العاده، نزدیک به 150 هزار واحد توزیعی با حمایت تولیدکنندگان بزرگ پوشاک و کیف و کفش کشور از طریق حذف واسطه‌های اضافی، کالاهای مورد نیاز را مستقیما عرضه می‌کنند که مطمئنا این تخفیفات ویژه، باعث جلب رضایت آحاد جامعه می‌شود.

مدیرکل دفترخدمات عمومی (مرکزاصناف وبازرگانان) وزارت صمت همچنین برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با همکاری واحدهای تولیدی و اصناف کشور توسط ادارات کل صمت و ستادهای تنظیم بازار استانی سراسر کشور را از دیگر اقدامات وزارت صنعت معدن و تجارت، در راستای حمایت از مصرف کنندگان علی الخصوص اقشار کم درآمد برشمرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.