کد مطلب: 

277804

کاهش چشمگیر نرخ اشتراک نتفلیکس برای کاربران خاورمیانه‌‌ای

شرکت خدمات پخش فیلم و سریال نتفلیکس اعلام کرد که قیمت طرح‌های اشتراک خود را در برخی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا کاهش داده است چرا که در شرایط رقابتی کنونی، به دنبال افزایش تعداد مشترکین خود است.
نتفلیکس

به گزارش سیتنا به نقل از منابع اینترنتی، در روزهای اخیر سهام این شرکت نزدیک به پنج درصد سقوط کرده و به طور کلی عملکرد ضعیفی در بازار داشته، در حدی که به سمت بدترین روزهای خود در بیش از دو ماه گذشته پیش می‌رود.

سال گذشته با کمرنگ شدن همه‌گیری کرونا و پایان خانه‌نشینی مردم، نتفلیکس شاهد کاهش شدید فروش خود بود. همین مسئله باعث شد شرکت‌ها مجبور شوند در استراتژی‌های خود تجدید نظر کنند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال که اولین بار این خبر را منتشر کرد، این شرکت اکنون تصمیم گرفته قیمت اشتراک خود را در برخی از کشورهای خاورمیانه، جنوب صحرای آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا کاهش دهد.

این روزنامه گزارش داد که قیمت‌ها در برخی موارد به نصف کاهش می‌یابد.

نتفلیکس که در بیش از 190 کشور فعالیت می‌کند، پس از اشباع بازارهای ایالات متحده و کانادا، به دنبال گسترش دامنه نفوذ خود در قلمروهای جهانی جدید است. در این ماه، این شرکت برنامه‌هایی برای توقف اشتراک‌گذاری رمزهای عبور حساب‌ها در پلتفرم استریم خود ارائه کرد.

این شرکت در سه ماهه آخر سال گذشته حدود 7.6 میلیون مشترک جدید داشت. با این حال با وجود رقبایی مانند "Paramount Plus" و "Disney Plus"، میزان افزایش مشترک نتفلیکس در نیمه اول سال 2022 با کاهش روبرو شده بود.

یکی از سخنگویان شرکت گفت: ما همیشه در حال بررسی راه هایی برای بهبود تجربه اعضای خود هستیم. ما می‌توانیم تأیید کنیم که در حال به‌روزرسانی قیمت‌گذاری برنامه های خود در برخی کشورها هستیم.

این سخنگو جزئیات بیشتری در مورد کاهش قیمت‌ها ارائه نکرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-02-25 16:10

افزودن دیدگاه جدید