کد مطلب: 

277508

گزارش تصویری سیتنا از نشست با روسای اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران

دکتر داوود ادیب، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، دکتر اسماعیل ثنایی، نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و فریبرز نژاد دادگر، دبیر و عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با رسانه‌های سایت خبری سیتنا و ماهنامه نسل چهارم به گفت‌وگو نشستند.
گزارش تصویری سیتنا از نشست با روسای اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران

در سیتنا و ماهنامه نسل چهارم با دکتر داوود ادیب، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، دکتر اسماعیل ثنایی، نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و فریبرز نژاد دادگر، دبیر و عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران به گفت‌وگو نشستیم.

ایده اولیه تشکیل اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی، مشاوران و پیمانکاران مخابرات ایران، در سال 1388 مطرح و مورد استقبال و حمایت بزرگان صنعت ارتباطات قرار گرفت و اتحادیه به منظور هم افزایی، تقویت و حمایت از شرکت‌ها و ارائه دهندگان خدمات فنی و مهندسی در صنعت ارتباطات تشکیل شد. در همان سال، اولین مجمع عمومی تشکیل اتحادیه با حضور هیات موسس برگزار و به دنبال آن اولین مجمع عمومی اتحادیه در سال 1389 در محل اتاق بازرگانی ایران تشکیل و ضمن تصویب اساسنامه، هیات مدیره و بازرسان اتحادیه انتخاب شدند و اتحادیه در طی همه این سال‌ها به عنوان تشکل صنفی تاثیرگذار در صنعت ارتباطات کشور، در این صنعت، حضوری موثر و پررنگ داشته است.

گزارش تصویری این نشست را در ادامه و مشروح این گفت‌وگو را اینجا ببینید:

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2023-02-16 13:24

افزودن دیدگاه جدید