کد مطلب: 

276886

اسپاتیفای هم دست به تعدیل نیرو می‌زند

در پی اقدامات اخیر شرکت‌های فناوری جهان برای اخراج کارکنان به منظور کاهش هزینه‌ها، شرکت معروف سوئدی اسپاتیفای هم برنامه‌های خود را برای تعدیل نیرو اعلام کرد.
اسپاتیفای

به گزارش سیتنا، پیش‌بینی می‌شود حدود شش درصد از نیروی کار جهانی اسپاتیفای که به حدود 10هزار شاغل می‌رسد، تحت تأثیر این برنامه تعدیل نیرو قرار بگیرند.

طبق بیانیه‌ای که در هفته جاری میلادی اعلام شد، برنامه اخراج کارکنان روی حدود 600 شغل تأثیر خواهد گذاشت و انتظار می‌رود این اقدام کارایی این شرکت را بهبود ببخشد.

بسیاری از شرکت های فناوری در طول همه گیری کرونا به تعداد کارکنان خود افزودند، اما از آن زمان به دلیل کاهش درآمد تبلیغاتی و چشم انداز تیره اقتصادی مجبور به اخراج کارکنان خود شدند.

دانیل اک، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل اسپاتیفای، در این بیانیه خطاب به کارکنان شرکت، گفت: مانند بسیاری از شرکت‌های پیشروی دیگر، من امیدوار بودم که در مقابل بادهای شدید ناشی از بیماری همه گیر شرکت را بدون آسیب حفظ کنم و معتقد بودم که تجارت گسترده جهانی ما و احتمال کمتری که برای تأثیر کاهش تبلیغات وجود داشت، ما را ایزوله خواهد کرد.

اسپاتیفای همچنین اعلام کرد که داون اوستروف، مدیر تجارت محتوا و تبلیغات، این شرکت را به عنوان بخشی از یک طرح گسترده‌تر برای بازسازی ترک خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، آمازون، متا و مایکروسافت از جمله بزرگترین شرکت های فناوری هستند که اخیراً برنامه تعدیل نیروی خود را اعلام کرده اند.

آلفابت، شرکت مادر گوگل، نیز اخیراً اعلام کرد که 12هزار شغل را از بین خواهد برد که بیش از شش درصد از نیروی کار جهانی این شرکت محسوب می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-01-29 15:09

افزودن دیدگاه جدید