کد مطلب: 

276878

نحوه خرید شارژ از اپراتورهای تلفن همراه

برای خرید سیم کارت، شارژ و بسته از سه اپراتور همراه کشور یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل، کافی است وارد سایت این اپراتوها شده و از بخش خدمات، خدمتی که مدنظر است را انتخاب کنید.
نحوه خرید شارژ از اپراتورهای تلفن همراه در ایران

به گزارش سیتنا، در ایران سه اپراتور همراه، همراه اول، ایرانسل و رایتل در حال فعالیت هستند که در این گزارش به جزئیات خرید بسته و شارژ در این سه اپراتور همراه پرداخته‌ایم.

آشنایی با سیم‌کارت های همراه اول

سیم کارت‌های همراه اول به دو صورت اعتباری و دائمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت سیم کارت‌های اعتباری این اپراتور 20 هزار تومان است. این سیم کارت‌های اعتباری, چهار هزار تومان اعتبار اولیه و پنج هزار تومان اعتبار هدیه دارند که با اولین شارژ (به هر مبلغی) در مدت حداکثر سه ماه از زمان ثبت نام، قابل دسترسی است. با این اعتبار هدیه می‌توان تمامی فعالیت‌های داخل شبکه اعم از مکالمه، ارسال پیامک، استفاده از اینترنت و یا خرید بسته‌های مختلف را انجام داد.

برای تبدیل خط اعتباری به دائمی کافی است با ورود به سایت همراه اول و وارد کردن شماره تلفن همراه خود، اقدام کنید. هزینه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی، بر اساس نیاز مصرفی کاربر تعیین می‌شود که حداکثر مبلغ یک میلیون ریال می باشد که 360 هزار ریال از مبلغ پرداختی برای تضمین خط تلفن است.

همراه اول طرح‌های مختلف ارائه سیم کارت برای مناسبت‌های مختلف ارائه داده است که کافی است با ثبت نام در سامانه همراه اول اقدام به دریافت سیم کارت اعتباری رایگان کنید و همچنین برای خرید سیم کارت های همراه اول می توانید وارد سایت همراه اول شوید و از بین سه نوع سیم کارت اعتباری، دائمی و ویژه بر اساس نیاز استفاده کنید.

سیم کارت اعتباری به سه شکل فیروزه ای، زمردی و عادی هستند. قیمت سیم کارت فیروزه ای اعتباری چهار میلیون ریال است که بعد از فعال سازی، ۳۰ گیگابایت یک ماهه، بسته یک ماهه 1800دقیقه مکالمه درون شبکه و 3000 پیامک هدیه داده می شود.

نحوه خرید شارژ از اپراتورهای تلفن همراه

سیم کارت زمردی اعتباری به قیمت 300 هزار ریال است که بعد از فعال‌سازی بسته اینترنتی هدیه شش گیگابایت شش ماهه و شش هزار ریال شارژ اولیه به سیم کارت داده می شود.

سیم کارت عادی اعتباری به قیمت 200 هزار ریال است که بعد فعال‌سازی بسته اینترنتی پنج گیگابایت پنج ماهه و پنج هزار ریال شارژ اولیه هدیه داده می شود.

قیمت سیم کارت فیروزه ای دائمی 14 میلیون ریال است که بعد از فعال‌سازی، 180 گیگابایت شش ماهه، بسته شش ماهه هر ماه 1800دقیقه مکالمه درون شبکه و 3000 پیامک هدیه داده می‌شود.

سیم کارت زمردی دائمی به قیمت یک میلیون و 668 ریال است که بعد از فعال سازی بسته اینترنتی هدیه ۳۰ گیگابایت یک ماهه و پنجاه درصد تخفیف مکالمه درون شبکه، ۱۰۰ پیامک رایگان ماهیانه به سیم کارت داده می شود.

سیم کارت عادی دائمی به قیمت 200 هزار ریال است که بعد از فعال سازی بسته اینترنتی پنج گیگابایت پنج ماهه و پنج هزار ریال شارژ اولیه هدیه داده می شود.

سیم کارت ویژه شامل سیم کارت انارستان، دانشجو، جوان و نوجوان است که سیم کارت انارستان به صورت رایگان و با هدایای 3 گیگابایت حجم اینترنت اولیه و پنج هزار ریال شارژ اولیه در اختیار نوجوانان 6 تا 18 سال است.

سیم کارت نوجوان با قیمت 800 هزار ریال و بعد از فعال سازی هدایای ۱۰ گیگابایت ۳۰ روزه ، ۱۰ گیگابایت چهار ماهه، بسته 200 دقیقه مکالمه داخل شبکه 30 روزه و بسته 20 دقیقه مکالمه خارج شبکه 30 روزه داده می شود. 

سیم کارت نوجوان با قیمت 600 هزار ریال و بعد از فعال سازی سیم کارت، هدایای 40 گیگابایت 10ماهه، بسته  200 دقیقه مکالمه داخل شبکه 30 روزه، بسته 20 دقیقه مکالمه خارج شبکه 30 روزه، 200 پیامک 30 روزه داده می شود.

سیم کارت دانشجو با قیمت 200 هزار ریال و بعد از فعال سازی هدایای پنج گیگابایت پنج ماهه، 50 دقیقه مکالمه و 50 پیامک درون شبکه 30 روزه داده می شود.

بسته های اینترنت همراه اول

سایت همراه اول در قسمت خرید بسته های اینترنتی، پیشنهادهایی برای خرید اینترنت همراه کاربران در قالب بسته آلفا، بسته همراهی، مدار فیروزه ای و کارت خرید اینترنت گذاشته است. در قسمت بسته آلفا شما می توانید به صورت دستی بسته را در حجم و بازه زمانی مورد نظر تایید و خریداری کنید و یا بسته‌های پیشنهادی مقرون به صرفه را خریداری کنید، در قسمت اینترنت همراهی به شما کد دستوری خرید اینترنت را معرفی می کند. در بخش فیروزه ای بسته هایی به کاربران عضو مدار فیروزه ای پیشنهاد می‌کند که با وارد کردن کد دستوری مربوطه، این بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد.                                                                         

معرفی انواع سیم کارت های ایرانسل

سیم کارت های ایرانسل به صورت اعتباری و دائمی (ای سیم) قابل دسترسی است. برای خرید سیم کارت اعتباری کافیست با مراجعه به صفحه خرید آنلاین سیم‌کارت، انتخاب و خرید شماره موردنظر یا مراجعه به یکی از مراکز فروش و خدمات و یا مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز ایرانسل، اقدام به خرید سیمکارت ایرانسل کنید. قیمت پایه سیم کارت های اعتباری ایرانسل 20 هزار تومان است که بسته به نیاز کاربر این قیمت افزایش می یابد.

سیمکارت‌های دائمی ایرانسل در قالب های مختلف ارائه می شوند:

سیم کارت 0900 تک ستاره با قیمت 900 هزار تومان که بعد از فعال سازی، هدایای 90 گیگابایت اینترنت سه ماه به سیم کارت داده می شود.
سیم کارت های دائمی دو ستاره 0900 با قیمت دو میلیون و نهصد هزار تومان که بعد از فعال سازی، هدیه 144 گیگابایت یکساله به سیم کارت داده می شود.
سیم کارت دائمی پایه با قیمت 60 هزار تومان و با هدایای 20 گیگابایت اینترنت و 15 ساعت مکالمه که بعد از فعالسازی به سیم کارت داده می شود.
سیم کارت دائمی سیمین با قیمت 120هزار تومان و با هدایای 20 گیگابایت اینترنت و 15 ساعت مکالمه که بعد از فعالسازی به سیم کارت داده می‌شود.
سیم کارت دائمی زرین با قیمت 300 هزار تومان و با هدایای 20 گیگابایت اینترنت و 15 ساعت مکالمه که بعد از فعالسازی به سیم‌کارت داده می شود.
سیم کارت دائمی بلورین با قیمت 300 هزار تومان و با هدایای 44 گیگابایت اینترنت و 18 ساعت مکالمه که بعد از فعالسازی به سیم کارت داده می‌شود.
سیم کارت دائمی حرفه ای درین با قیمت 500 هزار تومان و با هدایای 68 گیگابایت اینترنت و 24 ساعت مکالمه که بعد از فعالسازی به سیم کارت داده می شود.
سیم کارت دائمی حرفه ای سیمین با قیمت 700 هزار تومان و با هدایای 92 گیگابایت اینترنت و 33 ساعت مکالمه که بعد از فعالسازی به سیم کارت داده می شود.
سیم کارت دائمی حرفه ای زرین با قیمت یک میلیون تومان و با هدایای 320 گیگابایت اینترنت و 51 ساعت مکالمه که بعد از فعالسازی  به سیم کارت داده می شود.

ایرانسل

بسته های اینترنتی ایرانسل

برای خرید بسته اینترنتی ایرانسل کافی است یکی از روش های خرید را که عبارت است از خرید بسته های پیشنهادی از فروشگاه سایت ایرانسل، کد دستوری مربوطه و اپلیکیشن ایرانسل من انتخاب واقدام به خرید بسته دلخواه کنید. برای خرید بسته از سایت ایرانسل باید از قسمت پنل های انتخابی بخش فروشگاه را کلیک و قسمت خرید اینترنت را باز کنید و به صورت دستی حجم نت و بازه زمانی و نوع سیم کارت خود را انتخاب کرده و بسته اینترنتی خود را فعال کنید.

آشنایی با سیم کارت های رایتل

سیم کارت های رایتل به صورت اعتباری و دائمی قابل دسترسی است. سیم کارت دائمی طرح 10 برابر با قیمت 30 هزار تومان است، هدایای این سیم کارت 10 گیگابایت اینترنت، 1000دقیقه مکالمه درون شبکه، دریافت یک سیم کارت هدیه و 500 دقیقه مکالمه برون شبکه است که بعد از فعالسازی به سیم کارت داده می شود. برای خرید سیم کارت کافیست در سایت رایتل با وارد کردن کدملی اقدام به ثبت نام برای دریافت سیم کارت کنید.

سیم کارت دائمی طرح 50 برابر با قیمت 100 هزار تومان است و هدایای این سیم کارت 50 گیگابایت اینترنت، 1000دقیقه مکالمه درون شبکه، انتخاب شماره دلخواه، دریافت یک سیم کارت هدیه و 500 دقیقه مکالمه برون شبکه است که بعد از فعالسازی سیم کارت داده می شود. برای خرید سیم کارت کافیست در سایت رایتل با وارد کردن کدملی اقدام به ثبت نام برای دریافت سیم کارت کنید.

سیم کارت اعتباری طرح انرژی با قیمت 10 هزار تومان است و با هدایای بسته های جذاب تا 14 گیگابایت اینترنت و 30 دقیقه مکالمه که بعد از فعال سازی به سیم کارت داده می‌شود.

رایتل

بسته های اینترنتی اپراتور رایتل

سایت رایتل در قسمت خرید بسته های اینترنتی، پیشنهادهایی برای خرید اینترنت با کد دستوری مربوطه معرفی کرده است، به علاوه، این امکان را دارد که به صورت دستی بسته اینترنتی خود را بسته به نیاز با حجم و بازه زمانی مورد نظر تعریف کرد.

انتهای پیام

گزارش از زهرا شباب دلیر

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.8 (46 رای)
سیتنا 3
2023-01-29 13:25

افزودن دیدگاه جدید