کد مطلب: 

276808

امکان تماس صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های روبیکا، بله و سروش پلاس

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، یادآور شد: تماس صوتی و تصویری باکیفیت در پلتفرم‌های ایرانی بله، روبیکا و سروش پلاس وجود دارد که طی این مدت نیز افراد زیادی از اعضای کابینه گرفته تا تجار و دوستان و... برای برقراری ارتباط تصویری در سفرهای خارجی، از سرویس تماس تصویری پلتفرم های داخلی استفاده کرده که تجربه آنها نیز رضایت بخش بوده است.
امکان تماس صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های ایرانی روبیکا، بله و سروش پلاس

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی در این باره اظهار کرد: "امروز یکی از دوستانم تصویر انتقاد یکی از هموطنان عزیز را با این مضمون که "هموطنان عزیز ساکن خارج از کشور برای ارتباطات با خانواده خود در ایران دچار مشکل هستند" را برایم فرستاد. برقراری یک تماس تصویری باکیفیت برای افرادی که به علت بعد مسافت امکان دیدار حضوری ندارند بسیار لذت بخش است. راستش را بخواهید خود من هم در زمان تحصیل در خارج از کشور از سرویس های ارتباط تصویری مختلفی برای تماس با خانواده استفاده می کردم و الان دقیقا حس این افراد را درک می کنم.

از آنجاییکه تا قبل از این بخش قابل توجهی از ارتباطات تصویری بر بستر یک پلتفرم خارجی انجام می‌شد که اکنون با توجه به دستور مراجع ذیصلاح فعالیت آن در کشور محدود شده است، ممکن است برخی از خانواده های عزیز نیز به علت عدم آشنایی با پلتفرم های خارجی و داخلی دیگری که امکان تماس صوتی و تصویری دارند، برای ارتباط با عزیزان خود در خارج از کشور دچار مشکل شده باشند. از فردی هم که این گلایه را منتشر کردند ممنونم. آنطور که معلوم است هنوز همه مردم از امکانات پیام رسان‌های داخلی اطلاع کافی ندارند و از این جهت لازم است مدیران این پلتفرم ها در خصوص معرفی توانمندی و امکانات آنها به عموم مردم تدبیر جدی کنند.

تماس صوتی و تصویری باکیفیت در پلتفرم‌های ایرانی بله، روبیکا و سروش پلاس نیز وجود دارد که امکانات آنها را در تصویر همین پست با شما به اشتراک گذاشته ام. در طی این مدت نیز افراد زیادی از اعضای کابینه گرفته تا تجار و دوستان و... برای برقراری ارتباط تصویری در سفرهای خارجی، از سرویس تماس تصویری پلتفرم های داخلی استفاده کرده که تجربه آنها نیز رضایت بخش بوده است. البته چندین پلتفرم و سرویس خارجی هم مثل ایمو، گوگل میت، اسکایپ و ... برای برقراری تماس تصویری در دسترس هستند".

پ ن: این نوشته به این معنی نیست که پلتفرم های داخلی در وضعیت کاملا ایده آل بوده و هیچ مشکلی ندارند، ان‌شالله با تلاش جوانان عزیز کشورمان، حمایت کاربران و دولت، محصولات وطنی مسیر رسیدن به قله های ایده آل را به سرعت خواهند پیمود.

امکان تماس صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های روبیکا، بله و سروش پلاس

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2023-01-27 17:39

افزودن دیدگاه جدید