کد مطلب: 

276777

اینفوگرافی| آمازون با ارزش‌ترین برند جهان شد

در میان شرکت های مختلف فناوری، ارزش برند آمازون به 299.3 میلیارد دلار رسید و به عنوان با ارزش ترین برند جهان انتخاب شد.
آمازون

به گزارش سیتنا، در بین شرکت های مختلف فناوری همچون، آمازون، اپل، گوگل، مایکروسافت، والمارت، سامسونگ، ICBC، ورایزون، تسلا و تیک تاک، ارزش برند آمازون به 299.3 میلیارد دلار رسید و به عنوان با ارزش ترین برند جهان انتخاب شده است.

آمازون

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-01-26 11:29

افزودن دیدگاه جدید