اینفوگرافی| آمازون با ارزش‌ترین برند جهان شد

آمازون
در میان شرکت های مختلف فناوری، ارزش برند آمازون به 299.3 میلیارد دلار رسید و به عنوان با ارزش ترین برند جهان انتخاب شد.

به گزارش سیتنا، در بین شرکت های مختلف فناوری همچون، آمازون، اپل، گوگل، مایکروسافت، والمارت، سامسونگ، ICBC، ورایزون، تسلا و تیک تاک، ارزش برند آمازون به 299.3 میلیارد دلار رسید و به عنوان با ارزش ترین برند جهان انتخاب شده است.

آمازون

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/276777/اینفوگرافی-آمازون-با-ارزش‌ترین-برند-جهان-شد