کد مطلب: 

276555

مدیرعامل پست: سرانه پستی کشور به کشورهای توسعه یافته نزدیک می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: یکی از شاخص های توسعه در دنیا، سرانه پستی است که در کشور ما این عدد ۲۰ است که عدد مناسبی نیست، بنابراین باید تلاش کنیم که سرانه پستی را به کشورهای توسعه یافته نزدیک کنیم.
محمود لیائی

به گزارش خبرنگار سیتنا، آیین رونمایی از موتور سیکلت‌های برقی موزعین شبکه پستی کشور، با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین وزارت ارتباطات، رئیس سازمان محیط زیست و تنی چند از اصحاب رسانه امروز اول بهمن در محل موزه ملی ارتباطات، برگزار شد.

محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای به مسئله محیط زیست دارند و شرکت ملی پست نیز به این درخواست رهبری لبیک گفت.

وی ادامه داد: فاز اول استفاده از ناوگان موتور سیکلت برقی در تهران اجرا می شود و پس از اجرای موفق آن در تهران، در سایر کلان شهرها نیز  عملیاتی خواهد شد.

لیائی خاطرنشان کرد: همکاری سازمان محیط زیست و شهرداری تهران با هدف فراهم کردن آرامش موزعین، سهم عمده ای در کاهش آلایندگی خواهد داشت.

محمود لیائی

مدیرعامل شرکت ملی پست اظهار کرد: یکی از شاخص های توسعه در دنیا، سرانه پستی است که در کشور ما این عدد، ۲۰ است که عدد مناسبی نیست، بنابراین باید تلاش کنیم که سرانه پستی را به کشورهای توسعه یافته نزدیک کنیم.

وی بیان کرد: اکثر کشورهای دنیا زودتر از ما در مسیر استفاده از ماشین و موتور غیر آلاینده گام نهادند و ما نیز در تلاش هستیم که هم در درون شهر هم برون شهر مورد استفاده قرار دهیم.

وی تاکید کرد: ۷۰۰ موتور سیکلت برقی جایگزین ۱۲۵۰ موتور بنزینی خواهد شد و بعد از اجرای موفق این ۷۰۰ طرح مابقی ۱۲۵۰ موتور برقی می شوند و هم چنین ناوگان ماشینی را در شرکت ملی پست در دست اقدام داریم.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (3 رای)
سیتنا 3
2023-01-21 10:58

افزودن دیدگاه جدید