کد مطلب: 

275726

انتقاد مدیرعامل تپسی از تصمیم‌های اخیر در حوزه تاکسی‌های اینترنتی

مدیرعامل تاکسی اینترنتی تپسی گفت: حد فاصل دو روز، تصمیم گرفته شد ورود تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام و سفر بین شهری با تاکسی اینترنتی ممنوع شود.
شرکت تپسی

به گزارش سیتنا، طی روزهای اخیر خبری مبنی بر ممنوعیت ورود تاکسی اینترنتی‌های به فرودگاه امام منتشر شد و هفتم دی ماه نیز تصویر نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از ممنوع شدن جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی بود.

در همین راستا، سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پی انتشار خبر مبنی بر دستور دادستانی برای ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ به شعاع ۸۰۰ متری این فرودگاه، طی گفت‌وگویی اعلام کرد که تاکسی های اینترنتی در صورت درخواست جذب مسافر در فرودگاه امام (ره) می‌توانند فعالیت خود را در پارکینگ سه انجام دهند.(خبر)

از طرفی، سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور نیز در این خصوص اظهار کرد: براساس قوانین و مقررات، هر خودرویی که قصد حمل مسافر در جاده‌ها را داشته باشد باید تحت نظارت سازمان راهداری و پلیس باشد همچنین دارای پروانه فعالیت، کارت هوشمند رانندگی، کارت سلامت راننده، دفترچه ثبت ساعت، گواهی معاینه فنی معتبر و... هم باشد.

وی در ادامه بیان کرد: براساس ماده ۲۰۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، تردد این خودروها برای جا به جایی مسافر در برون شهر ممنوع است و خودرو‌های با پلاک شخصی حق جابجایی مسافر در برون شهر را ندارند.

سردار مومنی گفت: ما مخالف کسب و کار تاکسی‌های اینترنتی نیستیم فقط مشکل این است که آن‌ها در چارچوب نیستند. و باید مجوزهای لازم را کسب کنند اگر تاکسی های اینترنتی بدون مجوز، اقدام به جابجایی مسافر در جاده های برون شهری داشته باشند تخلف کرده اند؛ تاکسی‌های اینترنتی باید زیرنظر سازمان راهداری بروند و مجوزهای لازم را دریافت کنند. اگر توانستند مجوزهای لازم را دریافت کنند ما مخالفتی با تردد آنها نداریم.

وی یادآور شد: همچنین سازمان راهداری با استنادات قانونی و طی چند نامه رسمی از ما خواست تا از تردد این خودرو‌ها جلوگیری کنیم.(خبر)

به دنبال این اخبار، میلاد منشی پور مدیرعامل تاکسی اینترنتی تپسی در توئیتی نوشت:

حد فاصل دو روز، تصمیم گرفته شد ورود تاکسی اینترنتی به فرودگاه امام و سفر بین شهری با تاکسی اینترنتی ممنوع شود!

گویا شاخص این تصمیم‌‌ها، متضرر شدن مردم است، تا مصرف کننده با قیمت بالاتر، کیفیت پایین‌تر و بدون حق انتخاب، ناچار به استفاده از خدمات موجود شود.

توئیت

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (2 رای)
سیتنا 5
2022-12-29 11:01

افزودن دیدگاه جدید