کد مطلب: 

275633

ورود سازمان بازرسی به افزایش قیمت نامتعارف تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی(ره)

بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور، گفت: اتخاذ تصمیم ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به بهانه حفظ امنیت و ایمنی مسافران به محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) باعث ایجاد انحصار، کاهش ظرفیت حمل مسافران از فرودگاه و به تبع آن افزایش شدید کرایه حمل و نقل توسط شرکت‌های تاکسی و نارضایتی مسافران شده است.
سازمان بازرسی

به گزارش سیتنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، اعلام کرد: سیداکبر حسینی موخر با اشاره به نامه سازمان بازرسی به سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) مبنی بر گله مندی مسافران از افزایش سرسام آور کرایه حمل و نقل عمومی بیان کرد: جابجایی مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) از طریق شرکت‌هایی نظیر سیر و سفر، رویال سفر و... و با استفاده از ظرفیت تاکسی‌های اینترنتی و مسافربران شخصی صورت می‌پذیرد که اخیراً براساس تصمیم اتخاذ شده در آن شرکت، ورود تاکسی‌های اینترنتی نظیر تپسی و اسنپ به بهانه حفظ امنیت و ایمنی مسافران به محدوده فرودگاه ممنوع شده است.

وی گفت: اتخاذ این تصمیم باعث ایجاد انحصار، کاهش ظرفیت حمل مسافران از فرودگاه و به تبع آن افزایش شدید کرایه حمل و نقل توسط شرکت‌های مزبور و نارضایتی مسافران شده است.

بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به ماجرای افزایش قیمت تاکسی‌ها خبر داد و افزود: به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از نارضایتی عمومی و در اجرای بند (ج) ماده (11) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، این سازمان به موضوع ورود و طی نامه‌ای خطاب به سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم تاکید کرده است.

حسینی موخر تاکید کرد: در نامه فوق تاکید شده که ضمن حفظ امنیت و سلامت مسافران، خدمت‌رسانی مناسب به مسافران ارائه و از افزایش قیمت نامتعارف هزینه کرایه‌های اخذ شده از مسافران جلوگیری شود.

به گفته وی در این نامه بر لزوم برخورد با هرگونه اخلال تاکید و مقرر شده که نتایج اقدامات با قید فوریت به سازمان بازرسی منعکس شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-12-26 15:34

افزودن دیدگاه جدید