کد مطلب: 

275419

هدایای ایرانسل برای «یلدای پرچله ۱۴۰۱» اعلام شد

ایرانسل به مناسبت شب یلدا، هدایای ویژه خود را اعلام کرد. این هدایا شامل ۴۰ دقیقه مکالمه هدیه پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی و شانس دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه (استفاده از تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من) است.
هدایای ایرانسل برای «یلدای پرچله ۱۴۰۱» اعلام شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، امسال در شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال ۱۴۰۱، در کنار دورهمی‌های خانوادگی، ارتباطات دیجیتال نیز پیوندها را میان خانواده‌ها برقرار کرده و در کنار هم بودن را حتی از فاصله‌های دور، معنا می‌بخشد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران هم به همین مناسبت، هدایای ویژه‌ای به شرح زیر در نظر گرفته است.

۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی رایگان!

طرح هدیه مکالمه با شماره‌گیری کد #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی همان مکالمه‌ برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری رایگان است. این طرح، از بامداد ۳۰ آذر ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۱، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من!

علاوه بر هدیه فوق، ایرانسل مانند روال سال‌های قبل، در بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن ایرانسل‌من، برای مشترکان خود هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است. در روزهای ۳۰ آذر  و اول دی ۱۴۰۱، تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من، به ۱۴۰۱ کاربر ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند از بامداد ۳۰ آذر ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۱، با رفتن به بخش تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من و تکان‌دادن گوشی همراه، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه ۴۰ گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته ۲۴ ساعت پس از زمان فعال‌سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد.

تکان شگفت‌انگیز از صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل‌من قابل دسترسی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-12-20 16:13

افزودن دیدگاه جدید