کد مطلب: 

275387

ارائه خدمات گوگل لنز به پزشکان دنیا؛ در ایران در دسترس نیست!

در حالی گوگل لنز به قابلیتی برای رمزگشایی دست‌خط پزشکان در نسخه های بیماران مجهز می‌شود که این سرویس در ایران در دسترس نیست.
گوگل لنز

به گزارش سیتنا، گوگل در کنفرانس سالانه خود در هند اعلام کرده از طریق قابلیتی که به‌زودی برای سرویس گوگل لنز منتشر خواهد شد، به کاربر اجازه می‌دهند تا با تهیه تصویری از نسخه دارو بتواند این نوشته‌های غیرقابل فهم را رمزگشایی کند.

گوگل لنز داروهای نسخه پزشکی شما را تشخیص می‌دهد

زمانی که تصویر نسخه در اپلیکیشن آپلود و پردازش شد، گوگل لنز تشخیص می‌دهد که پزشک چه داروهایی را در آن ذکر کرده است. یکی از مدیران گوگل در این مراسم نمونه‌ای از عملکرد این قابلیت جدید را روی صحنه به نمایش گذاشت. این شرکت هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی این ویژگی را در اختیار عموم کاربران قرار خواهد داد.

هند بزرگ‌ترین مصرف‌کننده سرویس گوگل لنز در میان همه کشورهای دنیاست. این شرکت هر سال رویدادی را در این کشور برگزار می‌کند تا از پروژه‌های جدید خود پرده بردارد. غول موتور جستجوی جهان در این مراسم همچنین از کار روی مدل یکپارچه جدیدی برای پوشش بیش از ۱۰۰ زبان هندی خبر داد که پشتیبانی از امکانات مختلف گفتاری و نوشتاری را به سرویس‌های این شرکت می‌آورد.

هند یکی از بازارهای اصلی گوگل است و در این بازار بیش از یک میلیارد کاربر دارد. بااین‌حال، این غول آمریکایی در سال جاری میلادی شرایط سختی را در این کشور پشت سر گذاشته؛ چرا که در ماه‌های اخیر دو بار از سوی رگولاتور ضدانحصار هند تحت فشار قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-12-20 09:13

افزودن دیدگاه جدید