کد مطلب: 

275354

شاپرک: الزامی به حذف دامنه com. توسط شرکت‌های پرداخت‌یار وجود ندارد

شرکت شاپرک در توضیحی مختصر اعلام کرده که توصیه‌اش به شرکت‌های پرداخت‌یار برای انتقال دامنه com. خود به ir. در راستای صیانت از کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت و کاهش ریسک فعالیت‌های اقتصادی در فضای مجازی است و الزامی به حذف دامنه com. وجود ندارد.
شرکت‌های پرداخت‌یار

به گزارش سیتنا، روز گذشته (یکشنبه 27 آذرماه) بود که شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) در نامه‌ای به شرکت‌های پرداخت‌یار اعلام کرد که با توجه به احتمال مسدود شدن دامنه‌های دات کام، پرداخت‌یارها تا سوم دی سال جاری فرصت دارند سایت خود را به دامنه ir منتقل کرده و نتیجه را به شاپرک اعلام کنند. (خبر)

همچنین روابط عمومی شاپرک در اطلاعیه تکمیلی، اعلام کرد: درخواست این شرکت از پرداخت‌یاران برای استفاده از دامنه ir. در راستای مقابله با تهدیدات بالقوه ناشی از محدودیت‌های احتمالی تحریم‌های بین‌المللی است.

در همین حال، شاپرک در مقابل نگرانی گروهی که این نامه را به قطعی کامل اینترنت یا از دسترس خارج کردن دامنه com. توسط حاکمیت ارتباط می‌داد، رد کرده و تأکید کرده است که الزامی به حذف دامنه com. وجود ندارد و شرکت‌ها باید پیش‌بینی‌های لازم برای انتقال فوری به دامنه.ir در صورت بروز مشکلات احتمالی را داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-12-19 11:01

افزودن دیدگاه جدید