کد مطلب: 

275319

تشریح خدمات پنج سکوی منتخب دولت برای حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال

سکوهای داخلی کسبینو، ایتا، روبیکا، سروش پلاس و شیپور به عنوان پنج سکوی منتخب مورد حمایت دولت، خدمات قابل ارائه‌ی سکوی خود به سایر کسب‌وکارهای اینترنتی داخلی را تشریح کردند.
کسب و کارهای دیجیتال

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم رونمایی از پایگاه و مرکز تماس ۱۶۴۹ در حمایت از کسب و کارهای دیجیتال امروز یکشنبه 27 آذرماه سال جاری برگزار شد.

در این مراسم پنج سکوی داخلی به عنوان سکوهای منتخب دولت اعلام شدند تا مورد حمایت‌های دولتی قرار گیرند و در همین راستا این سکوها خدمات خود را برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی اعلام کردند که مشروح آن در ادامه آمده است:

مکان محوری در حوزه کسب و کارهای اینترنتی در کسبینو

مینا مهرنوش، بنیان‌گذار کسبینو در این مراسم گفت: امکان منحصر به فرد مکان محوری در حوزه کسب و کارهای اینترنتی را اضافه کرده ایم تا کسب و کارها یکدیگر را پیدا کنند. این مهم دو قابلیت دارد؛ یکی اینکه کسب و کارها می‌توانند در مکانی که حضور دارند امکانات خود را ارائه دهند و دیگری امکان اشتغال وجود دارد، به این معنا که کارجوها می‌توانند نزدیکترین شغل را برای خود برگزینند و در مقابل کارفرماها می‌توانند در اطراف مکان خود نیروی انسانی مدنظر را انتخاب کنند.

ارائه خدمات به کسب و کارهای اینترنتی با افزایش قابلیت‌های ایتا

قائمی نماینده پیام رسان ایتا نیز اظهار کرد: پس از گذشت پنج سال از عرضه ایتا، بر اساس آمار کافه بازار، بیش از 13 میلیون نصب و بیش از 26 میلیون ثبت نام داشته ایم و در همین جهت 15 میلیون کاربر فعال در ایتا حضور دارند که از این تعداد 9 میلیون کاربر روزانه داریم.

وی ادامه داد: روزانه به اندازه یک استادیوم آزادی کاربر جدید به ایتا اضافه می شود و ما در تلاش هستیم که با افزایش قابلیت ها، امکانات خوبی را به کسب و کارهای اینترنتی ارائه دهیم. قابلیت های کاربردی ایتا برای کسب و کارها به شرح زیر است:

  • ایجاد کانال رسانه محور
  • بسته حمایتی
  • همانند یک سایت اختصاصی
  • مدیریت آسان کانال با پنل ایتایار

وی افزود: کسب و کارها می توانند بسته های حمایتی را تا 30 روز استفاده کنند. این بسته ها 80 درصد تخفیف تبلیغات دارد و این تخفیف یکبار مصرف نیست.

ایجاد ظرفیت برای درآمدزایی کسب و کارهای اینترنتی در روبیکا

بختیاری نماینده روبیکا در بخش دیگری از این مراسم، گفت: مهم ترین وظیفه روبیکا ایجاد ظرفیت برای رشد کسب و کارهای اینترنتی است.

وی ادامه داد: روزانه به اندازه 2 ورزشگاه آزادی به ما کاربر روزانه اضافه می شود و مجموع کاربران روبیکا در سال‌های اخیر برابر با کل جمعیت کشور است و یکی از مجموعه هایی که می توانند در روبیکا فعال باشند و کسب درآمد کنند، کسب و کارهای اینترنتی هستند. این پلتفرم امکاناتی را برای کاربران فراهم کرده است که در کنار تولید محتوا، کسب درآمد کنند، البته منبع این درآمد در پنل کاربر مشخص و قابل برداشت است.

بختیاری افزود: از طریق سامانه 1649 می‌توانیم مجموعه ای از سرویس‌ها را سریع‌تر به کاربران برسانیم.

امکانات قابل ارائه سروش پلاس به کسب و کارهای اینترنتی

مرادی نماینده سروش پلاس هم در بخش دیگری از این مراسم گفت: ما بحث پرداخت را در این سکو داریم. در صفحه ویترین، کسب و کارها معرفی می شوند و تخفیفاتی را روی تبلیغات داریم. احراز هویت کسب و کارها نیز سریع تر و بدون کارمزد انجام می شود.

وی افزود: در کنار امکانات پیام رسانی سروش پلاس، امکانات تکمیلی دیگری نیز برای کاربران وجود دارد که ویترین، دستیار صوتی، نظرسنجی، پخش زنده، تماس پلاس، فضای ابری نامحدود، پرداخت درون کانالی و اینترنت یک سوم بها از جمله این خدمات است.

وی ادامه داد: امکانات قابل ارائه به کسب و کارهای اینترنتی شامل ایجاد کانال با شناسه (ID) مشابه سایر شبکه های اجتماعی، تبلیغ در ویترین اصلی سروش پلاس با تخفیف ویژه، تبلیغ به صورت ارسال پیام به کاربران با تخفیف ویژه، بات انتقال محتوا از تلگرام به سروش پلاس، ثبت کانال در دسته بندی ویترین، ثبت کانال در صفحه ویژه کسب و کار، پرداخت درون کانالی با کارمزد صفر درصد، قرارگیری محتوای کانال در پست چین و برگزاری کمپین های حمایت از کسب و کارها است.

حمایت شیپور از کسب و کارهای خارج شده از پلتفرم های خارجی

صنعت زاده، نماینده شیپور طی سخنانی در این مراسم گفت: در شیپور به دنبال توسعه در حوزه خودمان که همان آگهی اینترنتی است، هستیم و دغدغه‌ی ما کسب و کارهایی هستند که از حضور در پلتفرم های خارجی محروم شده اند.

انتهای پیام

برای مشاهده گزارش تصویری این مراسم اینجا کلیک کنید.

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 3
2022-12-18 14:42

افزودن دیدگاه جدید