کد مطلب: 

275316

پنج سکوی داخلی مشمول حمایت دولت شدند

معاونت سیاست گذاری اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات ایران، گفت: ۲۴ درخواست از سوی سکوها و کسب‌وکارهای اینترنتی دریافت که نهایتا پنج سکو انتخاب و مشمول حمایت شدند.
پنج سکوی داخلی مشمول حمایت دولت شدند

به گزارش خبرنگار سیتنا، حامد منکرسی، معاونت سیاست گذاری اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات ایران در مراسم رونمایی از پایگاه و مرکز تماس ۱۶۴۹ در حمایت از کسب و کارهای دیجیتال، اظهار کرد: در خصوص ماده ۷ آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال، اولین اقدام وزارت ارتباطات پس از تصویب این مصوبه احراز شرایط سکوهای مشمول بود که سه ضابطه برای آنها مشخص شد تا مسیر مورد نظر را طی کنند. اولین معیار رضایت مردم از کسب و کارها، دومین معیار میزان رضایت کسب و کارها از ارائه و سومین معیار نیز میزان آمادگی های نرم افزاری برای ارائه خدمات کسب و کارها بود.

وی افزود: ۲۴ درخواست از سوی سکوها و کسب‌وکارهای اینترنتی دریافت و پنج سکو در نهایت انتخاب و مشمول حمایت شدند. با هماهنگی وزارت ارتباطات و رگولاتوری آیین نامه اجرایی تبلیغاتی و پیامکی را نهایی کردیم همچنین با هماهنگی سکوها، بسته های تبلیغاتی در سکوها ارائه شدند که این مجموعه ای از اقدامات وزارت ارتباطات در این باره می باشد.

منکرسی ادامه داد: زیرساخت برخی از سکوها نیازمند تقویت بود که در همین راستا آنها نیازهای خود را اعلام کردند و بر اساس ماده هفت آیین نامه حمایت از کسب و کارها، تسهیلاتی توسط وزارت اقتصاد آماده شده که دستورالعمل اجرایی آن از سوی وزارت ارتباطات تعیین شد.

وی، تاکید کرد: هماهنگی های لازم انجام شده تا کسب و کارها بتوانند نشان تایید هویت دریافت کنند که این نشان شبیه به تیک آبی است با این تفاوت که تیک سبز برای کسب و کارهای ثبت نام شده، ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-12-18 13:34

افزودن دیدگاه جدید