کد مطلب: 

275002

نرم‌افزار وینپ در بروزرسانی جدید خود از NFT پشتیبانی می‌کند

نرم‌افزار محبوب پخش محتوای چندرسانه‌ای وینپ در تازه‌ترین آپدیت خود، قابلیت پشتیبانی از توکن‌های NFT موسیقی مبتنی بر بلاکچین‌های اتریوم و پالیگان را افزود.
نرم‌افزار وینپ

به گزارش سیتنا، نرم‌افزار پخش محتوای چندرسانه‌ای Winamp که نرم‌افزاری کلاسیک و محبوب در بین کاربران قدیمی ویندوز است، از پخش NFTهای موسیقی پشتیبانی خواهد کرد.

نرم‌افزار وین‌امپ در سال ۱۹۹۷ عرضه شد و پیش از واگذاری جایگاهش به رقبایی همچون iTunes و ویندوز مدیا پلیر، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی بود.

نرم‌افزار وینپ در بیانیه مطبوعاتی توضیح داد: «آخرین نسخه وینمپ به طرفداران موسیقی اجازه می‌دهد تا کیف پول Metamask خود را از طریق کروم، بریو یا فایرفاکس به آن متصل کنند. سپس NFTهای موسیقی مورد‌علاقه آن‌ها به پلیر متصل می‌شود. Winamp از فایل‌های صوتی و تصویری توزیع‌شده تحت هر دو استاندارد ERC-721 و ERC-1155 پشتیبانی می‌کند و این ویژگی جدید را برای پروتکل‌های اتریوم و Polygon/Matic راه‌اندازی کرده است.»

در اطلاعیه منتشر شده توسط حساب رسمی این نرم‌افزار در روز هفت دسامبر، نکته جالب توجهی به چشم خورد؛ این نرم‌افزار از قابلیت پخش توکن‌های NFT موسیقی پشتیبانی خواهد کرد.

در پی این بروزرسانی، کاربران قادر خواهند بود تا با اتصال کیف پول متامسک خود، به توکن‌های NFT موسیقی سازگار با استانداردهای ERC-721 و ERC-1151 واقع در شبکه‌های پالیگان و اتریوم دسترسی داشته باشند.

السکاندر سبوندیان (Alexandre Saboundjian)، مدیر ارشد وین‌امپ در این باره افزود: از زمان پیدایش، تاکید Winamp همواره در مورد دسترسی و نوآوری بوده است و امروز مفتخریم تا نخستین پخش کننده مستقل خواندن NFTهای صوتی را راه‌اندازی کنیم.

به زودی تعداد NFTهای صوتی مبتنی بر پالیگان افزایش چشم‌گیری خواهد داشت. تیم سازنده پالیگان در روز هفت دسامبر اعلام کردند که در همکاری با شرکت Warner Music و LGND Music، برای ساخت پلتفرم موسیقی مشارکتی بر پایه اقلام دیجیتال کلکسیونی اقدام خواهند کرد.

این پلتفرم که LGND Music نام دارد، قرار است تا در ژانویه ۲۰۲۳ افتتاح شود. این پلتفرم به کاربران کمک خواهد کرد تا بتوانند به راحتی برای خرید و نگهداری آثار موسیقی مبتنی بر توکن NFT اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-12-08 11:26

افزودن دیدگاه جدید