کد مطلب: 

274833

برگزاری مراسم معارفه مدیر ارتباطات زیرساخت استان آذربایجان شرقی

مراسم معارفه و تکریم مدیر جدید ارتباطات زیرساخت استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، برگزارشد.
امیر محمدزاده لاجوردی

به گزارش سیتنا، در مراسم معارفه مدیر جدید ارتباطات زیرساخت استان آذربایجان شرقی که با حضور مجید خباز عضو هیات مدیره، حسین آقازاده مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، سیدرضا موسوی مدیر ارتباطات زیرساخت شهرستانهای استان تهران و امور هماهنگی، حسین راهلی مدیرکل حراست، حسن صمدی مدیرکل دفتر حقوقی، حسن احمدوند معاون روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از مدیران آی سی تی استان برگزار شد، مجتبی امانی به عنوان مدیر ارتباطات زیرساخت استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

در این دیدار دکتر لاجوردی ضمن تشکر از زحمات مهندس یوسف زاده مدیر سابق زیرساخت استان، طی سخنانی با اشاره به اهمیت تجربیات کارکنان و مدیران قدیمی گفت: نیروی جوان در کنار تجربیات پیشکسوتان می تواند در پیشبرد اهداف شرکت گره گشا باشد.

وی بر ضرورت انجام فعالیت ها به صورت جهادی و شبانه روزی در شرکت تاکید کرد و افزود: بزرگترین آفت این است که فکر کنیم فرصت داریم، ما تلاش خواهیم کرد که در شرکت ارتباطات زیرساخت برای پیشبرد اهداف و پروژه ها به صورت جهادی و شبانه روزی فعالیت ها را به پیش ببریم.

لاجوردی در این مراسم به افزایش بی سابقه ترافیک داخلی در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در تاریخ آی سی تی کشور، رکورد بیشترین ترافیک داخلی شکسته شده و مرز شش ترابیت بر ثانیه را پشت سر گذاشت.

وی این موفقیت را نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران شرکت زیرساخت، اپراتور ها و مجموعه وزارت ارتباطات دانست.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین به موفقیت سکوهای داخلی اشاره کرد و گفت: یکی از این سکو ها برای نخستین بار بیش از سه ترابیت ترافیک تولید کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-12-03 13:18

افزودن دیدگاه جدید