کد مطلب: 

274784

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت شسکام برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت شسکام با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران ستادی، در محل این شرکت برگزار شد.
شرکت شسکام

به گزارش سیتنا، در مراسمی با حضور مهندس مجید سلطانی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده محمدجعفر چنگایی، طی حکمی از سوی مدیر عامل مخابرات ایران، دکتر علیرضا هاشمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شسکام معرفی شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از خدمات و زحمات مهندس چنگایی درهمکاری و توسعه مخابرات به بیان مطالبی در خصوص اهمیت درآمد زایی در شرکت شسکام پرداخت و یادآور شد: عدم بهره گیری مناسب و متناسب با نیازهای روز جامعه می تواند به عنوان تهدیدی هزینه زا برای شرکت باشد.

وی با اشاره به نقش این شرکت در کاهش هزینه ها و درآمد زایی اظهارداشت: در شرایط امروزه باید با مشکلات مقابله کرده و چرخ این صنعت را با اجرای پروژه های مختلف چرخاند.

مهندس ملک جعفریان رییس هیئت مدیره شرکت شسکام نیز در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر شرکت شسکام با بهره گیری از بیش از ۱۵ هزار نیروی متخصص در سراسر کشور، مسئولیت توسعه و نگهداری شبکه گسترده مخابرات کشور را بر عهده دارد.

وی با اشاره به برنامه های آ تی شرکت اظهارداشت: تولید تجهیزات دانش بنیان با برند شرکت شسکام و استفاده از این تجهیزات در حوزه نصب و راه اندازی سرویس های مختلف مخابراتی از جمله FTTH را از جمله برنامه های این شرکت اعلام کرد.

همچنین در این مراسم مهندس چنگایی نیز گزارشی از عملکرد فعالیت های شرکت شسکام ارایه کرد و دکتر هاشمی به حفظ و ارتقای جایگاه شرکت شسکام در اجرای پروژ ه های مخابراتی تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوحی از خدمات مهندس محمدجعفر چنگایی تقدیر و حکم انتصاب مهندس علیرضا هاشمی به سمت مدیرعامل جدید شسکام ابلاغ شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 5
2022-12-01 10:23

افزودن دیدگاه جدید