کد مطلب: 

274770

پایداری شبکه‌های تلفن همراه در مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان

پس از وقوع زلزله در حوالی کنگ و بندر لنگه، اپراتورهای تلفن همراه اعلام کردند که شبکه‌شان در مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان پایدار و ترافیک شبکه در این منطقه زلزله‌زده و حوالی آن، روان و بدون اختلال است.
زلزله

به گزارش سیتنا، چهارشنبه 9 آذر ۱۴۰۱، در ساعت‌ 18 و 47 دقیقه، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.7 ریشتر در عمق‌ 16 کیلومتری زمین، در حوالی کنگ و بندر لنگه در استان هرمزگان، اتفاق افتاد.

پس از این اتفاق، همراه اول اعلام کرده که آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن‌همراه کشور وارد نشده و هم‌اکنون بدون هیچ‌گونه قطعی و به شکل نرمال در حال سرویس‌دهی به تمامی مشترکان خود در این استان است.

همچنین اعلام  شده که دقایقی پس از وقوع زلزله که در عمق 16 کیلومتری زمین گزارش شده است، کارشناسان فنی همراه اول ضمن بررسی وضعیت شبکه این اپراتور در مناطق زلزله‌زده از سرویس‌دهی مناسب شبکه اطمینان حاصل کردند.

این اپراتور با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام آمادگی کرده همچون گذشته، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد.

اپراتور دوم تلفن همراه هم اعلام کرده که شبکه ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

ایرانسل تاکید کرده که با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه دهد و آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-12-01 08:47

افزودن دیدگاه جدید