کد مطلب: 

274735

هدیه یک روز اینترنت نامحدود همراه اول با صعود تیم ملی فوتبال ایران

همراه اول در نظر دارد در صورت صعود تیم ملی ایران به دور دوم رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، به تمامی مشترکان خود در روز چهارشنبه اینترنت نامحدود هدیه دهد.
هدیه یک روز اینترنت نامحدود همراه اول با صعود تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در نظر دارد به مناسبت دور جدید رقابت های تیم ملی کشورمان در قالب هفته سوم رویداد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در صورت صعود یوزهای ایرانی، یک روز «اینترنت نامحدود» برای تمامی مشترکانش به رسم شادباش فعال کند.

قرار است امشب سه شنبه 8 آذر 1401 تیم ملی ایران از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه که با الهام از کلاه های سنتی عربی به صورت نمادین طراحی شده است و گنجایش ۴۰ هزار تماشاگر را دارد، به مصاف تیم آمریکا برود تا آخرین بازی خود در دور گروهی را انجام دهد.

این رقابت با توجه به کسب شانس صعود تیم ملی کشورمان به رده بالاتر از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به این شکل که با برد تیم کشورمان، به دور دوم رقابت های جام جهانی صعود می کند.

گفتنی است در صورت صعود تیم ملی کشورمان در مرحله حذفی جام جهانی، «اینترنت نامحدود» به عنوان شادباش همراه اول در روز چهارشنبه 9 آذر 1401 به صورت خودکار برای تمامی مشترکان فعال می شود.

لازم به ذکر است پیش از این، ایران و آمریکا در روز ۳۱ خرداد سال ۱۳۷۷ در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با پیروزی دو بر یک تیم ملی ایران به پایان رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.3 (4 رای)
سیتنا 1
2022-11-29 22:31

افزودن دیدگاه جدید